نمی‌خواهم زندگی‌ام سوت و کور باشد

با زن کم‌حرف ازدواج کنم یا با زن پرحرف؟!

درخواست طلاق پس از 6 ماه زندگی

زن: شوهرم اصلا حرف نمی‌زند

زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهر کم حرف خود را ارائه کرد. این زن به قاضی دادگاه گفت که شوهرش اصلا حرف نمی زند.
کد خبر: ۷۳۹۶۹۸
زن: شوهرم اصلا حرف نمی‌زند

جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران :چندی پیش زن جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلا با من حرف نمی زند و وقتی شب ها به خانه می آید حتی یک کلمه هم با من صحبت نمی کند.

وی افزود: وقتی هم من با او صحبت می کنم جوابم را در حد یک یا دو کلمه می دهد. 6 ماه است که با او ازدواج کرده ام ولی دیگر خسته شدم. او کلا اهل حرف زدن نیست و حتی وقتی مهمان هم برایمان می آید هیچ صحبتی نمی کند.

زن جوان گفت: گاهی اوقات ما ساعت ها کنار هم می نشینیم اما یک کلمه هم بین ما رد و بدل نمی شود. زندگی ما تکراری و بدون هیجان شده و من دیگر طاقت این رفتارهای شوهرم را ندارم برای همین طلاق می خواهم.

پس از حرف های این زن قاضی دستور احضار شوهر او به دادگاه را صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
من
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
۱
۰
به زمان پدر ما( دهه چهل و به قبل) طرف زنشو به قصد كشت میزد اما زن همچنان از سنگرش در خانواده حمایت می كرد اما حالا طرف حرف نمی زند و...
خیییلی جالبه
سمانه
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
آقای محترم خجالت هم خوب چیزیه. این افكار كثیف جهان سومی رو اینجا مطرح نكنید. یعنی چی طرف زنشو به قصد كشت می زد؟! چرا برای كتك زدن زن تبلیغ می كنید؟ شما از پشت كدوم كوه كامنت میذارید؟ از جام جم آنلاین درخواست می كنم كامنت های هر آدم ... رو تایید نكنه.
نظر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
۰
۰
آقای من بهتر یه كم فكر كنی بعد كامنت بزاری این مرد فقط به این دلیل حرف نمی زنه یعنی ارتباط عاطفی و جنسی هم بینشون وجود نداره یعنی می خواد با این كارش به زنش بفهمونه اشتباه كرده كه با اون ازدواج كرده و الان می خواد كه زن خودش طلاقش رو بگیره و براحتی بره . زمان قدیمی كه زمان پدر و مادر های ما شاید بود یا پدر بزرگ . مادر بزرگ ، مرد خانه ستون خانه بوده و تمام سختی و بدبختی زندگی بدوش مرد بوده حالا اگر یه زمانی زنش رو هم كتك كاری می كرده بیشتر شاید به خاطر مشقتهای وسختیهای زندگی بوده اون هم نه به قصد كشت كه جنابعالی نوشتید (این مورد ها استثنا بودند ) و مردها زنهاشون رو بیشتر از امروزی ها دوست داشتند . نه توقع مانكن بودن و خوشگل بودن ازشون داشتند و نه توقع اینكه كار و سرمایه و پول اضافی داشته باشه تا مرد بتونه راحت پول خرج كنه . خیانت هم نمی كردند . حالا تو اینترنت یا جاهایی دیگه مطالبی درج شده كه ادم شاخ درمیاره . (مثلا خانمها می نویسند كه فلان قسمت بدنم تیره است و شوهرم به خاطر این مسئله تحقیرم می كنه . واقعا اگر مردهای امروزی بخوان تا این حد توقع از زنهاشون داشته باشند و زجرشون بدن همون بهتره مرد سالار ی رو قبول كنند تا اینكه بخوان خودشون رو بكشند تا مردی كه خودش هم ششصد كیلو شكم داره از شون عیب و ایرادهای این چنینی بگیره )

مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
۰
۰
به نظر شما همون زنی كه به قصد كشت كتك میخورد و با بیچارگی و حقارت به زندگی ادامه میداد زن نمونه و اهل زندگیه. خوشبختانه اون دوران دیگه تموم شده و هیچوقت هم برنمیگرده. اگه قراره یه زن با یه مجسمه سكوت ازدواج كنه پس اصلا چرا ازدواج كرده؟ نمی پرسی از خودت؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
۱
۰
شاید شوهر بیچاره در برزخ مسئولیتی كه برای خودش بوجود آورده در فكر است و كم آورده است و نگران البته شاید . (شاید كار ندارد ، شاید حقوقش كفاف سیر كردن شكمشان را ندارد مستاجر است و .......)
ب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
۰
۱
شوهر منم حرف نمیزد تا میخواستم حرف بزنم میگفت خفه شو سرم درد میكنه همه اینها مریض روانی اند.من كه طلاق گرفتم الانم با یكی دیگه ازدواج كردم و خیلی هم خوشبختم .اینجور آدمها به خونه كه میرسند حال و حوصله هیچی رو ندارن كار خوبی كردی رفتی دادگاه كه زود نجات پیدا كنی .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها