شایعه تجاوز به دختران در جنگل پایان یافت

طناب دار در انتظار جنایتکاران باراجین قزوین

پسری جوان که به قتل دختری متهم شده است در یک‌قدمی چوبه‌دار قرار گرفت. جنازه دختر جوان در منطقه‌ای کوهستانی پیدا شده بود.
کد خبر: ۷۳۴۵۴۱
طناب ‌دار در انتظار قاتل دختر جوان

جام جم سرا به نقل از شرق: این پرونده از زمانی تشکیل شد که کارآگاهان جنایی استان فارس جنازه دختری جوان را در منطقه‌ای کوهستانی پیدا کردند. شواهد اولیه نشان می‌داد این دختر در همان محل به قتل رسیده است. شواهد و نشانه‌های موجود از آن حکایت داشت که قربانی قاتل یا قاتلان را از پیش می‌شناخته و به همین دلیل با آنها همراه شده و به محلی خلوت رفته است.
کارآگاهان بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی، هویت قربانی به‌نام مریم را فاش کردند و به تحقیق از اعضای خانواده او پرداختند. در این اثنا پزشکی‌قانونی اعلام کرد مریم با جسمی نرم و قابل‌انعطاف خفه شده است. همچنین در این نظریه تاکید شد قربانی مورد آزار جنسی نیز قرار گرفته است. به همین دلیل افسران جنایی به تحقیق درباره زندگی خصوصی مریم پرداختند و پی بردند او از چندی قبل با پسری جوان به‌نام داریوش رابطه داشته.
کارآگاهان پی بردند داریوش و مریم به هم علاقه‌مند شده بودند و هرازگاهی با هم ملاقات می‌کردند. در این میان شاهدی پیدا شد که خبر داد روز حادثه مریم را سوار موتوسیکلت داریوش دیده است. به این ترتیب پسر جوان به‌عنوان مظنون اصلی پرونده شناسایی و بازداشت شد.
او که ابتدا قصد داشت خودش را بی‌گناه معرفی و وانمود کند از قتل مریم اطلاعی ندارد، وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت به ارتکاب این جنایت اقرار کرد.
متهم گفت: «من و مریم از مدت‌ها قبل با هم دوست بودیم و به یکدیگر علاقه داشتیم. روز حادثه قرار گذاشتیم تا برای تفریح به کوه برویم. در آنجا با مریم رابطه برقرار کردم. او از این کار به‌شدت ناراحت شد و گفت موضوع را به خانواده‌اش اطلاع می‌دهد. این طور بود که با هم مشاجره کردیم و من کمربند مانتو او را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم.»
داریوش ادامه داد: «آن لحظات به‌شدت عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم.»
متهم بعد از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه رفت. اولیای‌دم مقتول در جلسه دادگاه خواستار قصاص متهم شدند. سپس داریوش در جایگاه قرار گرفت و گفت: «آن روز بعد از اینکه مریم تهدید کرد موضوع رابطه‌مان را به خانواده‌اش می‌گوید گفتم اگر چنین کاری بکند او را می‌کشم. سپس کمربند را دور گردن مریم انداختم اما دلم برای او سوخت و به مریم گفتم بهتر است حرفش را پس بگیرد اما او همچنان روی گفته‌اش پافشاری کرد و من که به‌شدت عصبانی شده بودم این‌بار او را خفه کردم و بعد، از ترس، سریع از آن محل دور شدم.»
هیات قضات متهم را بعد از اتمام جلسه محاکمه به اتهام قتل به قصاص محکوم کردند که این رای مورد تایید دیوانعالی کشور قرار گرفت. این در حالی است که داریوش به اتهام آزار و اذیت قربانی نیز به مرگ محکوم شده بود که این حکم در دیوانعالی کشور نقض شده و قضات دادگاه کیفری باید یک‌بار دیگر رای خود را در این خصوص اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهبد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
دختر بیچاره..............بعضی دخترا هزار تا كار ناشایست می كنن هیچیشونم نمیشه اونوقت این دختر معصوم...........
اكبر
Netherlands
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
هر شخصی كه جنایت كند باید اعدام شود تا عدالت برقرار شود , دختر ها به راحتی به كسی اعتماد نكنند

نیازمندی ها