حاصل عضویت کورکورانه در شبکه های اجتماعی

آزار و اذیت گروهی دختر 17 ساله در خانه مجردی

این یک داستان واقعی‌از آسیب یک‌دختر جوان از دوستی های اینترنتی و عضویت کورکورانه و بدون شناخت در شبکه های اجتماعی است ، داستانی که هم جوانان و هم والدین باید آن را بخوانند و از آن درس بگیرند.
کد خبر: ۷۳۱۰۶۰
آزار و اذیت گروهی دختر 17 ساله در خانه مجردی

جام جم سرا:دختر ۱۷ ساله که در اتاق مشاوره پلیس فتا اشک می ریخت، در حالی که سرش را میان دو دستش گرفته بود و به آینده تاریک خود می اندیشید در میان هق هق گریه به بیان ماجرای تلخ لانه وحشت پرداخت و گفت: وقتی سال اول دبیرستان را با نمرات خوب قبول شدم به پدرم اصرار کردم تا یک گوشی هوشمند تلفن همراه برایم بخرد.

پدرم که از قبولی من در امتحانات خرداد خیلی خوشحال بود گوشی تلفن زیبایی را به عنوان هدیه قبولی برایم خرید. از آن روز به بعد فقط وارد شبکه های اجتماعی می شدم و با دوستانم چت می کردم. روزهای تابستان را با دوست یابی های شبکه ای سپری می کردم و هر روز دوستان جدیدی به گروه ما اضافه می شد تا این که در این میان جملات عاشقانه و احساسی پسر جوانی توجهم را به خود جلب کرد.

آن قدر از جملات ادبی و زیبای «آرمان» لذت می بردم که ناخواسته با او تماس گرفتم و خواستم مطالب بیشتری برایم بفرستد. این گونه بود که رابطه تلفنی من و آرمان شروع شد، اما مدت زیادی نگذشت که به او علاقه مند شدم. روزهای آغازین مهر هم گوشی تلفنم را پنهانی به مدرسه می بردم تا بتوانم پاسخ پیامک های آرمان را بدهم.

در همین روزها آرمان برای این که بتواند در مورد زیبایی من جملاتی بنویسد، از من خواست تا عکس بدون حجاب و با پوشش دختران غربی برایش بفرستم. من هم بدون آن که به کسی چیزی در این رابطه بگویم با گوشی تلفن عکسی از خودم گرفتم و برایش فرستادم. از آن روز به بعد آرمان تهدیدم کرد که اگر برای حذف عکس از گوشی نزد او نروم عکسم را برای پدرم ارسال می کند. خیلی ترسیده بودم اگر پدرم تصویر مرا آن گونه می دید چه پیش می آمد؟

نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم، حتی نتوانستم موضوع را برای مادرم که رازدار اصلی زندگی ام بود بازگو کنم. آن روز به خانه مجردی آرمان رفتم و او نه تنها عکسم را حذف نکرد بلکه مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه های شیطانی خود فیلم گرفت که همین فیلم زمینه های سوء استفاده های بیشتر او را فراهم کرد تا این که یک روز دیگر مرا به همان خانه مجردی کشاند و به همراه ۸ تن دیگر از دوستانش که در خانه پنهان شده بودند مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دیگر همه هستی ام را از دست داده بودم و چاره ای نداشتم جز آن که ماجرا را برای مادرم بازگو کنم. حالا هم اگر چه با کشف فیلم ها، آرمان روانه زندان شد اما زندگی من در بیراهه ای تاریک قرار گرفته است.(خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۸
سعید
Canada
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
یعنی وقتی گفته خودت باید بیایی نفهمیده ؟؟؟؟؟ یا خودشو زده به اون راه. خدا میدونه
رزا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
وای بر حال جامعه آینده....
بیچاره چیكار كنه
حق داره ... آدم تا بخواد تو این شبكه ها تجربه كسب كنه . هوشیار باشه مطمئنا مرتكب اشتباهاتی میشه
بیچاره زیادی افت و خیز نداشته خدا كمك حالش
هر انسانی جایز الخطاست
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
فقها حق دارند این گوشیها رو حرام بدانند
ﺣﺴیﻦ
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
ﺳﻼﻡ
ﭼﺮا ﻓﻘﻄ اﻗﺎیﺎﻥ ﺩﺭ ایﻦ ﻣﻮاﺭﺩ ﮔﻨﺎﻫكﺎﺭ ﻣیﺸﻦ?
ﺧﻮﺩ اﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ 50% ﻣﻘﺼﺮ ﻫﺴﺖ.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
باید اون انگل هایی كه این بلا رو سر دختر بیچاره آوردن دونه به دونه اعدام بشن
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
شما در این متن مشكلی در تكنولوژی استفاده از این شبكه ها نمی بینید بلكه بی احتیاطی یا استفاده نادرست باعث مشكل شده است به طور مثال اگر كسی بابت جملات زیبا عاشق كسی می شود !!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
ما ایرانیها در همه كار افراط میكنیم!از باوتوث گرفته تا سایتهای به اصطلاح اجتماعی كه در اصل باید سایتهای انحرافی لقب بگیرند!اینقدر از همه چیز بد استفاده میكنیم تا آخرش یقه ما گیر بیفتد و بعد از كار از كار گذشتن پشیمان میشویم! از بام افتادن از هر طرف كار ناصواب است!خدا به همه ما قدرت شناخت بدهد انشالله!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
موقعی كه آرمان گفت بیا باید با پلیس میرفت راحت آرمان گیر می افتاد
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
باید به فرزندانمان قبل از اینكه تجربه ی تلخ پیداكنند آگاهی دهیم كه انگیزه بیشترافراد از دوستی فقط وفقط سواستفاده است
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
با توجه به اینكه جوانهای امروزی فكر می كنند هر كار اشتباهی با تحقیر در خانواده روبرو می شود سعی می كنند خود مشكلاتشان را حل كنند ولی باید بدانند كه پدر و مادر اصلی ترین دوست و غمخوار واقعی آنها هستند و اگر این دوستمون همون اول وقتی عكس را فرستاد موضوع را مطرح كرده بود با حمایت خانواده با هیچ مشكلی روبرو نمی شد.
n,
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
چشمت كور، آخه یه الف بچه گوشی میخواد چیكار!!!!!وقتی وارد دبیرستان كه میشن احساس میكنن بزرگ شدن، نداشتن دوست پسر براشون عاره، حالا خوب شد ؟
حسین
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
آیا برای توجیه حماقت انسانهای بدبخت نیاز به زیر سوال بردن امكاناتی كه خوبیهایش ظاهرا برای غربی ها و بدیهایش برای ایرانیهاست،راه دیگری نیست.این دختر و آن مادر و پدر غافل بیگناهند و تلفن هوشمند واینترنت و وایبر مقصر!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
مشكل از آنجا اغاز میشود كه والدین بچه ها را از خیلی از مسائل دور نگه میدارند به این عنوان كه چشم و گوششون باز می شه در صورتی كه انسان از ندانستن به چاله می افتد نه از دانستن . پس بایستی به بچه ها همه موارد را بازگو نماییم و تمامی زوایای مسائل اینچنینی را به آنها یادآور شویم تا اینگونه به ورطه نابودی دچار نشوند.
عمار
United States
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
فقط اعدام البته ابتدا باید ان دستی كه بر سر نوامیس مردم اسید می پاشد را قطع و بعد ان فرد را اعدام كرد
محمد
United States
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
فقط بلدیم تقصیر رو گردن تكنولوژی بندازیم
خیلی ببخشید ، ولی طرف كمی تا قسمتی...، دنبال دیوار كوتاه نگردیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
هر بلایی سرش میاد حقش دیگه نمیشه گفت چشم و گوش دخترها و پسرها بسته هست همه دارن توی این جامعه زندگی میكنند و از این اتفاقهای ناگوار زیاد میوفته و همه هم می دانند اون دختر با آنكه می دانسته چه بلایی سرش خواهد آد خودش با پای خودش به محل فساد رفته مگر میشود انسان كسی را نشناسد و اینقدر حرفهایش را باور داشته باشد شاید این دختر واقعا عقب مانده باشد . واقعا برای پدر و مادر این دختر متاسفم كه اینقدر آزادی به ایشان دادن اینم نتیجه آزادی جز بی آبروی چیزی براشود نمانده
متاسف
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
همشهری یعنی چی هر بلایی سرش بیاد حقشه برفرض مثال این خانم به اشتباه وخلاف با شخصی رابطه داشته، باید با بی شرمی چند نفر از كسانی از خود پست تر را آورد تا به او تجاوز كنند ؟والله كفار غربی این كارارو نمیكنند
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
والا زمانی كه ما اول دبیرستان بودیم همه فكرمون درس خوندن بود و بس...........

نیازمندی ها