معاون دانشجویی دانشگاه اعلام کرد:

نتیجه بررسی دلیل فوت یک دانشجوی دانشگاه کاشان

براساس اعلام برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دانشجویی به‌نام و- ب، صبح زود پس از سقوط از طبقه ۵ ساختمان خوابگاه یاد شده فوت کرده است، اما هیچ یک از آنان جزئیات دقیق‌تری از حادثه را مطرح نکردند.
کد خبر: ۷۲۱۵۸۵
صبح زود رخ داد: سقوط و مرگ یک دانشجوی پزشکی

جام جم سرا: دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تایید خبر مرگ یک دانشجوی ساکن خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز اعلام کرد که علت این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه و دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی است.

روز گذشته (جمعه ۴ مهر)، خبری مبنی بر فوت یک دانشجوی پزشکی ساکن در خوابگاه شهید آیت‌الله دستغیب در شیراز، شایع شد که بعداز ظهر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با درج خبری روی سایت آن دانشگاه اعلام کرد مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی حادثه صبح‌گاه چهارم مهرماه در خوابگاه دانشجویی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز هستند.

به نقل از ایسنا، در این خبر که بسیار دیرهنگام بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته آمده است: پس از کشف جسد دانشجوی پسر حدود ۲۳ ساله در راند بررسی حفاظت فیزیکی دانشگاه، پزشکی قانونی بر اساس بررسی‌های اولیه زمان مرگ را حدود ساعت ۴ صبح اعلام کرده است.

دادستانی و حوزه انتظامی و مسوولان دانشگاه در حال بررسی موضوع هستند و به محض کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر موارد را به اطلاع عموم و رسانه‌ها خواهند رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
خوابگاهی حدود 20الی 23 طبقه با 700 اتاق و پنجره هایی یك ونیم متری چجوری اخه اونم 4 صبح اخه بعضی دانشجوها میشینن تو پنجره ها درس میخونن شاید خوابش برده شایدم ......... خدا بیامرزدش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها