یک نفر به اتوبانی دیگر سقوط کر، دو تن جان باختند

تصادف فجیع و مرگبار در اتوبان همت تهران [عکس]

برخورد شدید و پی در پی اتوبوس و ۱۰ خودرو سواری با یکدیگر درجاده خاوران باعث مصدومیت تعدادی از سرنشینان وسائل نقلیه مذکور شد.
کد خبر: ۷۱۶۹۱۴
برخورد پیاپی ۱۱ خودرو در جاده خاوران |عکس|

جام جم سرا: ساعت ۱۹:۲۸ شب گذشته با اعلام وقوع یک حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان به همراه تیم نجات به مسیر شرق به غرب جاده خاوران، روبروی مرکز تعویض پلاک خودرو رفتند.
بنا به گفته فرمانده تیم عملیاتی آتش نشانی تهران، برخورد یک دستگاه اتوبوس سرویس درون شهری با دو دستگاه سواری پراید و رانا منجر به برخورد این دو خودرو سواری با ۸ خودرو سواری دیگر شده بود و دو بانوی حدودا ۵۰ و ۳۵ ساله از سرنشینان خودروی پراید مصدوم شده، داخل اتاقک خودرو گیر افتاده بودند.

قاسم اکبری افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن کردن محل حادثه و قطع برق خودروهای تصادفی و جلوگیری از نشت بنزین و همچنین قطع گاز چند دستگاه خودروی گازسوز، با استفاده از ابزار هیدرولیکی نجات، بدنه خودروی پراید را بریده و توانستند هر دو محبوس شده را به بیرون از خودرو منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.
به گزارش جام جم سرا، درجریان تصادف زنجیره‌ای ۱۱ خودرو با هم، تعدادی از سرنشینان این خودرو‌ها نیز مجروح شدند که در‌‌ همان محل توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
دیه افراد مجروح و خسارت مالی تمام خودرو ها بعهده راننده بی احتیاط اتوبوس است كه با سرعت زیاد منجر به برخورد اولیه با پراید و رانا شده ، البته در اكثر كارشناسی های ماموران راهنمائی هر خودرو نسبت به خودرو جلوئی خود مقصر میگردد ، موردی كه چند سال پیش هنگامی كه در اتوبان بعلت بستن بودن مسیر با احتیاط و با زدن فلاشر و بار عایت فاصله كاملا مناسب ، در حالی كه ایست كامل داشتم بعلت سرعت بالای دو خودرو كه در پشت من به هم برخورد كردند خودرو مرا در دو مرحله به جلو رانده و در نهایت باعث برخورد خودرو اینجانب با یكدستگاه پیكان شدند اما مامور راهنمائی با استفاده از اصل كلی فوق مرا نسبت به خودرو جلوئی مقصر اعلام وخودش و راهنمائی رانندگی را مدیون نمود.
رییس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
۰
۰
جاده تاریك و غیر استاندارد یك طرف. وجود یك اتوبان برای پاكدشت و نبود راههای مواصلاتی دیگر این مشكلات را بوجود می آورد .واقعا خسته نباشن مسولین، آفرین ،احسنت و.....

نیازمندی ها