هتل‌ها و مراکز تفریحی منطقه تفریحی آنتالیای ترکیه برای مجردان بخصوص مجردهای ایرانی محدودیت‌های بسیاری قائل شده‌اند و عمده آنان از پذیرش ایرانیان مجرد خودداری می‌کنند. به همین دلیل برخی تورهای گردشگری از پذیرش این افراد برای سفر با تو خودداری می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۵۴۶۴

جام جم سرا: مسئول تور یکی از آژانس‌های هواپیمایی گفت: به دلیل مزاحمت‌ها و حاشیه‌هایی که افراد مجرد، بخصوص ایرانی‌ها برای سایر مسافران به آنتالیا ایجاد کرده‌اند، مسئولان محلی تصمیم به اعمال محدودیت‌های شدید برای این دسته افراد گرفته‌اند.


وی افزود: در تورهایی که برگزار می‌کنیم نیز سعی بر آن است که افراد مجرد پذیرش نشوند تا تور با مشکلاتی از جمله اسکان و غیره مواجه نشود.

به گزارش جام جم سرا، این مسئول تور ادامه داد: برخی همکاران ما به دلیل همین محدودیت‌ها مجبورند از هتل و محل‌های اسکان سطح پایین و مشکل دار استفاده کنند.

به نقل از شفاآنلاین، در دولت قبل پرواز مستقیم به انتالیا لغو شد، و آژانس‌های هواپیمایی ایرانی به نام‌های مشابه آنتالیا مانند آننالیا و آنالیا و غیره اقدام به جذب مسافر می‌کنند و به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم ایرانیان مجبورند با پرواز به منطقه نزدیک به آنتالیا هزینه سنگینی نیز برای ترانسفر به آنتالیا بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
بعضی ها بیشتر نقش با حجاب بودن زنان در ایران را می فهمند، حجاب به نفع خود زنان است علاوه بر بحث مذهبی می شه گفت متاسفانه همه مردان نه ولی تعداد قابل توجه ای از مردان ایران چشم چران و آزارگرهستند كه بعضا با وجود همسر داشتن این رفتارو دارن.
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
یه آنتالیای ایرانی درست كنین این دلارهای بی زبان نرن تركیه
رنگارنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
من هفته قبل انتالیا بودم واقعا واسه مردا ایرانی متاسفم
مارال
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
از تربیت و فرهنگ غلط مرد سالاری است كه این پدیده بوجود می اید مگه فقط در كشور گل و بلبل ما مرد هست..
Roya
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
من بجای بعضیا از خدا معذرت می خوام كه انتخاب رو از مردم گرفتن تا اینجوری هم ....
یوسف
France
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
مردم مانند یه فنر به قدری محدود شدن همینكه محدودیت ها برداشته میشه مثل فنر بالا و پایین میپرن و از خود بیخود میشن. واقعاتاسف داره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
از زبان دوستام شنیدم كه مردای ایرانی تو آنتالیا و این جور مكان ها تابلو هستن، یكی تعریف میكرد دو هفته كه اون جا بودیم همه چی برامون عادی شده بود و رفتارهای غیر معمول انجام نمیدادیم
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
این انتالیا چجور جاییه؟
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
هر مكانی یه دستشویی میخواد، اگه ما هم این دستشویی رو توی مملكتمان داشتیم این همه ابرو ریزی و خجالت به بار نمی آمد.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
وقتی جنس مذكر تا وقتی كه دانشگاه نره ، شناختی از جنس مونث نداره ( منظورم شناخت جنسی نیست ، با سند می گم كه شناخت جنسی رو حتی پسر بچه های سن راهنمایی هم می دونن ) همین میشه ، مگه میشه مرد و زن از بدو تولد به مدت 19 سال ( سن رفتن از دانشگاه ) جدای از هم در جامعه حضور داشته باشن ؟ این میشه تبعاتش
arslan
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
این روز ها هر كس هر كاری میكنه میگن مجرد بوده . طرف مجردی رفته انتالیا (یعنی زنش رو با خودش نبرده )چه ربطی داره كه به مجرد ربطش می دین . معاون مدرسه ابتدایی كه اون بلا رو سر بچه ها اورد متاهل بود .
اگر میخوان جوانان ازدواج كنن نیازی به بدنام كردن و توهین و ... نیست .یه بار تیتر زده اند كه چند درصد از جوانان مجرد ایرانی رابطه نامشروع دارن فلان دارن . از 25هزار نفر كه بخاطر مهریه ی سنگین در زندان هستند بگویید . از اینكه هر دختر الان به كمتر از 500 تا 300تا راضی نمی شوند بگویدد .یاعلی
ایرانی مقیم آلمان
Netherlands
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
در اروپا همین گونه است , ایرانیان خیلی تابلو شدن , هم زنان ایرانی و هم مردان ایرانی
زنان ایرانی بدلیل خیلی افتضا لباس پوشیدن و ایجاد رابطه با انواع مردان خارجی
مردان ایرانی هم بدلیل چشم چرانی و هرزگی تابلو شدن , اروپایی می فهمد ایرانی همستیم وحشت میكند
نگین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
تو رو خدا جمع كنید این حرف ها رو، دولت تركیه آنتالیا رو درست كردن واسه همچین كارایی، شما از رفتار های روسی ها و اروپایی ها تو اونجا رو خبر ندارید!! آنتالیا شده یه جا واسه سركیسه كردن مردم، همین!!!!
م.الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
لابد بگید چرا اینجوریه؟
اپی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
۱
۰
ایران خودمون از صد تا انتالیا قشنگتره ساحل دریا باغ ها ابسرد كنهای مجانی همین ربند و توچال و دركه و پاركهای زیباو مناظر طبیعی وخداوكیلی برای هر كس كه سفری سالم بخواهد چیزی كم ندارد و گرانترین سفر یك دهم سفر به خارج نمیشود برای كسی كه خدارا دارند ایران برایشان بهشت است ولی بای كسانی كه از ترس مردم زندگی میكنندهزینه برای سفرخارج را متقبل میشوند كه این مسایل هم پیش می اید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها