دبیر سندیکای صنایع کنسرو:

۹۹ درصد آبلیموهای بازار تقلبی است

دبیر سندیکای صنایع کنسرو از تقلبی بودن ۹۹ درصد از آبلیموهای موجود در بازار خبر داد و گفت: آبلیموهایی که در حال حاضر مصرف می‌کنیم بجز موارد استثنایی که خودشان در منازل تولید می‌کنند ۹۹ درصد تقلبی بوده و آبلیموی طبیعی در بازار بسیار کم است. متاسفانه این وضعیت باعث شده سود سرشاری نصیب متقلبان شود.
کد خبر: ۷۰۳۰۱۸
۹۹ درصد آبلیموهای بازار تقلبی است

جام جم سرا: محمد میررضوی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین سازمان غذا و دارو و کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران، با اشاره به اینکه بهترین کنسرو تن ماهی دنیا تولید کشور تایلند است، اظهار کرد: این کنسرو در داخل ترکیبی از آب و روغن قرار دارد و البته سازمان استاندارد هنوز استاندارد آن را تایید نکرده است. این کنسرو بسیار بهتر از کنسروهای کنونی است که در آن‌ها روغن مایع وجود دارد و متاسفانه برخی به اشتباه فکر می‌کنند روغن داخل کنسرو تن ماهی‌‌ همان روغن ماهی بوده و آن را مصرف می‌کنند.
دبیر سندیکای صنایع کنسرو افزود: ترکیب آب و روغن در کنسرو تن ماهی اولا باعث می‌شود از دورریز حجم زیادی روغن بدون هیچ مصرف خاصی جلوگیری شود و ثانیا با کاهش نقطه جوش کنسرو هنگام گرم کردن آن در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی خواهد شد.
به گزارش جام جم سرا، میررضوی گفت: پیشنهاد ما این است که هرچه زود‌تر استاندارد مربوط به کنسرو تن ماهی اصلاح شده و استاندارد بهترین کنسرو تن ماهی دنیا مورد تایید قرار بگیرد چراکه این کار هم به نفع مصرف‌کنندگان خواهد بود و هم باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف روغن در کشور خواهد شد.(دنیای اقتصاد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهوش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
۰
۰
من ازكنسرو ایرانی اصلان راضی نیستم

نیازمندی ها