شمال کشور به دلیل سرسبری، تفاوت آب و هوا و چند عامل گردشگری دیگر معمولا مقصد بسیاری از هموطنان بویژه پایتخت نشینان در روزهای تعطیل است. از همین رو، هر زمان که چند روز تعطیلی پیاپی پیش می‌آید جاده‌های منتهی به این خطه بسیار پرتردد‌تر از مواقع دیگر می‌شود و‌گاه ترافیک به حالت بسیار سنگین و قفل شده در می‌آید. این نوع سفر، برای برخی خاطره انگیز است! اما برای برخی دیگر لذت سفر با تصادفات، طویل شدن زمان رسیدن به مقصد و... همراه می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۰۴۰
تعطیلات، ترافیک، و سفر به سبک ایرانی|مجموعه عکس|

جام جم سرا: تعطیلی دو روزه عید فطر در آخرین روزهای هفته قبل که به جمعه (دیروز) پیوسته شد، و همزمانی آن با ایام سفر تابستانه نیز از جمله مصادیق چنین سفرهایی است. تصاویری از جاده‌های پرترافیک در مسیر یادشده طی مدت مذکور را در ادامه به تماشا بنشینید. شما هم اگر جزو مسافرانی بوده‌اید که ترافیک سفرهای یادشده را پشت سر گذاشتید، می‌توانید تجربه، مدت سفر و یا نظرتان را در قسمت نظرها با ما و دیگران در میان بگذارید.

(عکس وحید حسینی/ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
هاراگیری به طریقه ایرانی آخه این آدمهای خوش گزران از كجا به مقصد كجا رفته اند.
تازه میگن عقل سالم در بدن سالم هست آیا شما در این عكسها نظری راجع به بدن سالم دارید و اگر مثبت هست راجع به عقل سالم هم نظر بدهید.
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
مسافرت با این وضعیت چه معنی میتونه داشته باشه؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
۰
۰
مسیر سفر من و خانوادم رشت بندر انزلی آستارا سرعین بود خوب بود جاده شلوغ بود و چندتا تصادف دیدیم كه اگه هموطنان عزیز با آرامش و حوصله مبرفتن اینطور نمیشد 1-جایی برای گردشگری تعبیه نشده هر كس دیواری كشیده دوتا قلیون و آبمیوه و ...از مردم ورودی میگیره و دریغ از اینكه یه مسولی یه امكاناتی همراه با بهداشت به مردم ارائه كنه خبری نیست2-از دستشویی و بهداشت عمومی خبری نیست و اگه هست كثیفی همه جا رو گرفته و هزار درد و بلا ایجاد میكنه3-مردم عزیزمان بهداشت و رعایت نمیكنن هر كس هر چی میخوره همونجا رها میكنه به خدا دلم به درد اومد تو شمال زیر پل اسكله انزلی نزدیك مرداب بوی گند داشت حال همه رو خراب میكرد چرا خبری از بهداشت نیست چرا رعایت نمیكنیم آخه یه چند تا سطل آشغال چیه كه شهرداری محترم اونو تو جاده تو ساحل و دستشویی عمومی و اسكله و جنگل و غیره نمیذاره تا مردم زباله ها رو بریزن یا حتی كارگران شهرداری نیستن یا نقدر كم هستن كه نمیتونن مرتب اونا رو عوض كنن به خدا درد آوره 4-تو مسیر راه رانندگانی كه با جون مردم بازی میكنن بابا جان اگه شلوغ و ترافیكه واسه همه هست چرا از راست و چپ خارج از جاده به ماشین مردم میزنی و ناكارش میكنید به خدا خدا رو خوش نمیاد5-دوازده راننده كامیون تركیه ای در محلی كه واسه استراحت و عصرانه نشسته بودیم واسه عصرانه نشسته بودن چیزایی كه میخوردن رو جمع میكردن تو نایلون تا در اولین محلی كه برای دفع زباله میبینن بریزن پسرم اصرار كرد بریم باهاشون صحبت كنم رفتیم و دیدم چقدر خوشحال و خنده رو با ادب بودن و سر حال و مرتب هر چی كه میخوردن تو نایلون دفع زباله جمع میكردن و اصلا چیزی زمین نمیریختن مدتی باهاشون هم مسیر شدیم تو لاین خودشون با سرعت مجاز و بدون سبقت ناجور من در رفتار 12 راننده فرهنگ تركیه رو دیدم6- از پلیسهای محترم در سر چهر راهها و اتوبان اونطور كه باید خبری نبود كلا كم پیدا تشریف داشتن نمیدونم چرا به همسرم میگفتم جاده ها رو خود مردم كنترل میكنن عزیزان هموطنان بیاید دست در دست هم در حفظ بهداشت محله ها شهر و مملكت عزیزمون بكوشیم فرزندان ما از ما می آموزند
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
۰
۰
چرا فقط شمال؟ بخدا این مسافرا مشكلات زیادی برای شمالی ها درست میكنند
صدا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
۰
۰
با نظر مریم موافقم لطفا مردم رعایت كنند دولت هم اقدام لازم انجام بدهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها