حاشیه‌های یک پیوند زناشویی میان سینما و سیاست

مهریه «مهناز افشار»؛ 10 شاخه گل یا یک ملک 30 میلیاردی؟

ازدواج «مهناز افشار» بازیگر سینما و تلویزیون با فرزند یک فعال عرصه سیاست، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت. یک هفته نامه در شماره اخیر خود با اشاره به ماجرای طعنه «مرضیه برومند» به بازیگر تازه عروس، گفت‌وگویی کوتاه با برومند کرده و او نیز در این گفت‌وگو از میزان مهریه، شغل داماد و کنایه‌های هر دو فعال سینما به یکدیگر سخن گفته است.
کد خبر: ۶۹۳۰۱۸
مهریه «مهناز افشار»؛ 10 شاخه گل یا یک ملک 30 میلیاردی؟

جام جم سرا: برومند هفته گذشته در اعتراض به وضعیت تئاتر گفت: «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت بکشند، ۱۱ میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است!»

به نقل از 24آنلاین، سایت های خبری در تکمیل این خبر نوشتند بودجه سالیانه تئاتر ایران ۱۱ میلیارد تومان است و با این حساب آن بازیگر خانم سینمای ایران ۲۲ میلیارد تومان پشت قباله دارد. اصلا نیازی به انتشار نام این بازیگر زن سینمای ایران نیست؛ چراکه در یکی دو هفته گذشته همه رسانه ها نام این خانم بازیگر و همسرش را نوشته اند. گپ خبرنگار تماشاگران با مرضیه برومند را بخوانید.

خانم برومند! راجع به حرف هایی که درباره بودجه تئاتر ایران و پشت قباله آن خانم بازیگر گفته بودید، مزاحم تان شدیم.

خواهش می کنم. فقط من در جلسه هستم. تو روخدا این ماجرا را اینقدر کش ندهید. من حرفم را زدم و کسی هم که باید می فهمید ماجرا را گرفت.

چطور؟

چند روز بعد این خانم به من پیغام داده بود که مهربه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را اذیت می کند، آن را هم تقدیم تئاتر ایران می کنم. من هم برایش پیغام فرستادم که نیازی به این گل ها ندارم. اگر می خواهید به تئاتر ایران کمک کنید آن بنز زیر پایتان را بفروشید و پولش را به حساب خانه تئاتر واریز کنید.

البته قبول کنید ۲۲ میلیارد تومان برای مهریه زیاد است.

نه من نگفتم مهریه. چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند.

چطور امکان دارد؟ رقم بالایی نیست؟

به هر حال وقتی شما در واردات دارو و فعال در شرکت تک نسخه ای باشید هم ۳۰ میلیارد برایتان پولی نیست که پشت قباله همسرتان بیندازید.

شما هم شنیده اید که مراسم عقد این خانم و همسرش در کجا برگزار شده؟

بله. البته این را هم بگویم که آن آقا اصلا نمی دانست داماد کیست وگرنه قبول نمی کرد صیغه عقدشان را بخواند. شنیدم بعد از اینکه فهمیده اند هم خیلی ناراحت شده اند. حالا بگذریم. دیگر کشش ندهید.

خبرها خوب به شما می رسد خانم برومند.

ولش کنید دیگر. کشش ندهید.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوما به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
United States
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
زمین 30میلیاردی ازكجا آورده كدوم مدیركل وكدوم كارمند درطول 30سال كارمیتونه 1میلیارد جمع كنه چه برسه به 30میلیارد
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
چقدر سرمایه داره كه 30 میلیارد انداخته پشت قباله زنش...
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
به ماچه كه مهریش چقدره ، به هرحال بازیگر معروفیه و همسرش هم فرد سیاسیه ، بعدش هم مهریه رو كی داده كی گرفته ، مانباید تو زندگی مردم اینقدر كنكاش كنیم ، در اسلام توصیه شده البته اگه مسلمون باشیم .
م
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
زشته بخدا به ما چه!!! زشته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها