رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اعلام این که مقدمات ورود موتورسیکلت و دوچرخه برقی در برنامه پنج ساله دوم شهرداری فراهم شده، از محدودیت تردد موتورسیکلت‌های بنزینی در طرح ترافیک از سال ۹۴ خبر داد و افزود: ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی نیز در تهران ساخته می‌‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۰۱۹

رحمت الله حافظی اظهار داشت: در سال آینده به دنبال این خواهیم بود که تردد موتورسیکلت‌ها با سوخت فسیلی در طرح ترافیک را محدود کنیم، منتها لازم است که حمایت‌های لازم از طرف دولت برای واردکنندگان اینگونه موتورسیکلت‌ها و دوچرخه‌های برقی، و یا کسانی که بتوانند خط تولید داخلی اینگونه وسایل را راه اندازی کنند، صورت پذیرد.
به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: براین اساس از سال آینده محدودیت تردد موتورسیکلت‌های بنزینی را در طرح ترافیک اعمال خواهد شد.

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز چند ماه قبل عنوان کرده بود که موتورسیکلت‌های شهر حتی استاندارد یورو یک را هم ندارند، بنابراین موتور سیکلت‌ها 8 برابر یک خودرو تولید آلایندگی دارد که اینها هم بی چون و چرا در شهر تردد دارند، و بارها گفته شده که باید موتورسیکلت‌های برقی جایگزین موتور سیکلت بنزینی شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها