بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان سه طبقه در خیابان آیت الله عبادی مشهد سه نفر از جمله یکی از ماموران آتش نشانی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.
کد خبر: ۶۹۱۱۰۴
لباس ذوب شد، آتش نشان مشهدی سوخت

جام جم سرا: سرپرست ایستگاه ۴۴ شهرداری مشهد گفت: حریقی بامداد دیروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله نیروهای این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
حسین صالح نظرآباد با بیان اینکه کانون اصلی حریق حیاط این منزل مسکونی بود، افزود: با توجه به انبار شدن پارچه و وجود مقادیر بسیار اقلام قابل اشتعال و تند سوز در این مکان، به سرعت بر شدت دود و حریق افزوده شد.

وی با بیان اینکه حریق درشرایط توسعه به سازمان آتش نشانی اعلام شده بود، گفت: با اقدام سریع آتش نشانان از گسترش بیشتر آتش به سایر طبقات جلوگیری و آتش مهار شد.
نظر آباد افزود: دراین حادثه هفت نفر ازاهالی ساختمان در میان دود و آتش محبوس شده بودند که توسط مامورین آتش نشانی به بیرون منتقل شدند.

وی گفت: همچنین سه نفر از جمله یکی از مامورین آتش نشانی در این حادثه مصدوم شدند.
به گفته نظرآباد، مامور آتش نشانی برای کمک به نوجوانی که در میان آتش گرفتار شده بود شتافت که بر اثر شعله ور شدن ناگهانی حریق از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار سوختگی عمیق گردید به طوری که لباس حریق و کلاه ایمنی وی در اثر حرارت ذوب شد.

وی افزود: سید سعید ویرانی آتش نشان فداکار این سازمان برای مداوا به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.(شبکه خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سحر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
انشاله كه زودتر خوب بشه خدا حفظشون كنه كه به خاطر جون بقیه جون خودشون رو به خطر می اندازن

نیازمندی ها