آلوئه ورا، گیاهی با ساقه‌های گوشتی و برگ‌های خاردار است که آب و ژل آن کاربرد دارویی و آرایشی دارد. مشخص شده که ژل این گیاه درد عضله و مفصل را کاهش می‌دهد.
کد خبر: ۶۹۰۲۰۵
بفرمائید آلوئه ورا؛ ضد التهاب و کاهنده درد

جام جم سرا: به نقل از «هلث مد»، این گیاه به علت خواص ضدالتهابی که دارد، مشکلات روده ای را نیز درمان می کند. مصرف هفته ای ۲بار آب آلوئه ورا، التهاب روماتیسم، گوش، چشم و آرتریت را کاهش می دهد و استفاده موضعی از ژل تازه آن درد عضله و مفصل را کاهش می دهد.
به نقل از خراسان، آب آلوئه ورا، علایم گرفتگی قلب را کاهش می دهد و میزان قلیایی بدن را تثبیت می کند. از آنجا که خاصیت رونده دارد، برای رفع یبوست هم مفید است.

نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف منظم آب آن سلامت و بهداشت دهان را حفظ می کند و بیماری لثه و جرم دندان را کاهش می دهد. برای بیماران مبتلا به دیابت مفید است زیرا مصرف منظم آن، در تنظیم قندخون موثر است.

هر روز به صورت ناشتا مخلوطی از ۲قاشق مرباخوری آب آلوئه ورا با یک لیوان آب را مصرف کنید تا از بدن شما سم زدایی شود.

همچنان که گفته شد، استفاده موضعی از ژل آن روی لثه، درد و التهاب را کم می کند و اگر به طور دائم دچار مشکل سینوزیت می شوید، این گیاه که غنی از منیزیم است، به عنوان آنتی هیستامین عمل می کند و در کاهش علایم التهاب سینه ناشی از حساسیت موثر است. خاصیت ضدسرطانی آن، از رشد تومور پیشگیری می کند. مرطوب کننده پوست است و برای پیشگیری از خشکی و ایجاد لکه های پوست موثر است. افرادی که به طور منظم دچار سرماخوردگی، سرفه، آنفلوآنزا، گرفتگی بینی، برونشیت و اختلالات تنفسی دیگر می شوند، آب آلوئه ورا مصرف کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها