برای آنها که ذوق و استعدادی دارند و دستی هم در کارهای هنری خانگی، تعداد طرح و مدل ساعت دیواری گرد آورده‌ایم که می‌توان با الهام گرفتن از آنها ساعت‌های دیواری زیبایی برای محل کار یا سکونت ساخت.
کد خبر: ۶۸۷۸۰۸
مدل ساعت دیواری |مجموعه عکس|

جام جم سرا: برای ساخت این ساعت‌ها به یک موتور ساعت و عقربه‌های آن نیاز دارید که می‌توانید از ساعت‌فروشی‌ها خریداری کنید یا از موتور ساعت‌های کهنه و رنگ‌ورورفته موجود در منزل استفاده کنید. از شیشه کلفت چند میل یا چوب یا حتی انواع فلزات هم برای بدنه می‌توان استفاده کرد. اگر از شیشه بهره می‌برید، سوراخ وسط ساعت را باید با مته‌های مخصوص که در شیشه‌بری‌ها موجود است ایجاد کرد؛ اما اگر از تخته نئوپان یا چوب‌های دیگری چون تخته سه‌لا استفاده می‌کنید کارتان ساده‌تر است: با یک دریل قسمتی را که قصد گذاشتن موتور ساعت را دارید به اندازه لازم سوراخ کنید و پس از سمباده زدن و پرداخت سطح آن، تخته را به رنگ دلخواه رنگ کنید و روی آن را هم با براق کننده یا رنگ جلا، برق بیاندازید. بسته به ذوق و سلیقه خودتان می‌توانید از انواع نگین یا تزئینات دیگر هم برای زیباتر کردن ساعت دیواری خود بهره ببرید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
خوشگل بودن! ولی اگه بیس كار شیشه باشه برشها سخت می شه. نمی شه همشوخونه انجام داد. ولی مدل حلقه ای ها رو فك كنم بشه با «CD» درست كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها