همزمان با فرا رسیدن تیر ماه سال ۱۳۹۳، تقویم‌هایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت به عنوان والپیپر برای صفحه دسکتاپ شما آماده کرده‌ایم که شامل روزهای تعطیل هفته و مناسبت آنهاست. امیدواریم از هدیۀ «جام جم سرا» بهره ببرید. در صورت تمایل می‌توانید یک یا چند کپی از آنها را بعد از دانلود یا از طریق کلیدهای ارسال و اشتراک زیر صفحه، برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید، آنها را ایمیل کرده، و/یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۶۸۶۴۱۵
تقویم تیر ماه ۱۳۹۳: والپیپرهایی برای صفحه دسکتاپ

جام جم سرا:

برای ذخیره تصاویر، یا مستقیماً با راست کلیک روی تصویر، گزینۀ Save Image As را انتخاب کنید، یا کلید ctrl را فشار داده، نگه دارید و همزمان روی هر تصویر راست کلیک کرده، گزینۀ View Image را انتخاب کنید تا تصاویر در پنجره‌ای دیگر باز شده، امکان انتخاب از میان این تصاویر برایتان بهتر فراهم شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نکته:

* تعدد تصاویر این مجموعه به معنای آن نیست که همگی قابل استفاده برای همگان باشد. مبنای ما ابتدا در نظر گرفتن امکانات سخت افزاری متفاوت و سپس سلایق متنوع کاربران بوده است. به همین دلیل «تقویمهایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت» منتشر کرده‌ایم.

* بسیاری از افراد چینش آیکنهای ویندوز را مانند بسیاری از قسمتها، از حالت دیفالت یا پیشفرض خارج کرده، طبق سلیقه و پسند خود شخصی‌سازی میکنند. اگر شورتکاتهای صفحه دسکتاپتان روی اعداد روز را گرفته و نمیدانید چگونه باید آنها را در سمت راست، بالا یا پایین قرار دهید این ترفند یا راهنما را به کار گیرید: روی دسکتاپ راست کلیک کرده، گزینه view را انتخاب کنید. در منوی ظاهر شده، Auto Arrange را از حالت انتخاب خارج کرده (تیک کنار آن را بردارید) و در مرحله بعد با درگ کردن و انتخاب آیکونهای روی صفحه دسکتاپتان، همه یا آن تعداد از آیکونهایی را که میخواهید بگیرید، بکشید و در جایی که دوست دارید (راست، بالا، پایین یا حتا وسط صفحه) رها کنید. اکنون چینش آیکونها تغییر کرده، صفحه دسکتاپتان متنوع شده، و البته اعداد روز و نوشته‌های تقویم جام جم سرا هم بخوبی قابل دید است.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
سلام مررررررررررررررسی . این ماه خیلی زود دست به كار شدید .ممنون
هدیه
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
عالی بود ممنون
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
بابت تصاویر قشنگتون ممنون.هرماه منتظرم تا تصاویر جدیدتان را ببینم و سریع برای دسكتابم انتخاب كنم.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
این ماه چه زود اومدین آفرین! چقدرم متنوع كار كردین. مناظری كه از طبیعت انتخاب كردین عالیه! گوش ماهی افتاده كنار ساحل و هلال ماه و بركه آروم و موج سرگردان همه قشنگن. ماشین هم كه پای ثابت این مجموعه اس دیگه!!
سیده سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
بسیارجالب و زیبا....ممنونم.من چندتااز تصاویررو سیو كردم از بس كه ناز بودن.
سوگند
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
ممنون جام جم سرای عزیز
فرشته
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
ممنون برای این تصاویر زیبا . لطفا توضیح دهید كه بدون موس چگونه میتوان تصاویر را ذخیره كرد ؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
ایول به شما
♥Mahsa♥
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
۰
۰
برای مرداد هم بذارین لطفا!
ممنون:)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها