حفظ تناسب اندام با تکنولوژی‌های موبایلی آسان‌تر می‌شود

فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها

اگر نگران میزان کافئین و شکر نوشیدنی خود و تاثیر آن بر سلامتتان هستید از این پس می‌توانید از فنجان‌های هوشمند Vessyl استفاده کنید که قادر به شناسایی ماهیت نوشیدنی‌ها و میزان کالری آنهاست.
کد خبر: ۶۸۴۷۱۷
فنآوری تازه: فنجان هوشمند+عکس

جام جم سرا: Vessyl که بیشتر شبیه لیوان های بزرگ فانتزی است، بر خلاف ظاهر ساده اش مجهز به حسگرهای هوشمندی است که محتویات نوشیدنی شما را با دقت بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند. این فنجان ضمن اعلام عنوان نوشیدنی شما اطلاعاتی را در مورد اجزای تشکیل دهنده آن برای گوشی هوشمند شما ارسال می کند.

به نقل از ان بی سی نیوز، با بازکردن برنامه همراه مربوطه بر روی گوشی همچنین می توان از میزان کلی کالری نوشیدنی مذکور نیز مطلع شد. همچنین می توان از میزان کل مواد نوشیده شده در روز نیز توسط این فنجان مطلع شد. Vessyl حتی می‌تواند نام تجاری برخی انواع نوشیدنی‌ها را تشخیص داده و اعلام کند.

با استفاده از Vessyl می‌توانید مطلع شوید آیا به میزان کافی آب نوشیده اید یا کالری دریافت شده توسط شما کافی یا زیاده از حد بوده است. این فنجان تاثیری بر طعم و مزه نوشیدنی ها نمی گذارد و باتری نصب شده در آن برای شارژ 5 روزه فنجان کافی است. برای شارژ بی سیم Vessyl فقط باید آن را بر روی نعلبکی خاصی که به همین منظور طراحی شده، قرار دهید. در حال حاضر پیش خرید این فنجان ها به قیمت 99 دلار از طریق اینترنت ممکن است.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها