همزمان با فرا رسیدن خرداد ماه سال ۱۳۹۳، تقویمهایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت به عنوان والپیپر برای صفحه دسکتاپ شما آماده کرده‌ایم که شامل روزهای تعطیل هفته و مناسبت آنهاست. امیدواریم از هدیۀ «جام جم سرا» بهره ببرید. در صورت تمایل می‌توانید یک یا چند کپی از آنها را بعد از دانلود یا از طریق کلیدهای ارسال و اشتراک زیر صفحه، برای دوستان و آشنایان خود نیز ارسال کنید، آنها را ایمیل کرده، و/یا در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذارید.
کد خبر: ۶۷۶۴۷۰
تقویم خرداد ۱۳۹۳: والپیپرهایی برای صفحه دسکتاپ

جام جم سرا:

برای ذخیره تصاویر، یا مستقیماً با راست کلیک روی تصویر، گزینۀ Save Image As را انتخاب کنید، یا کلید ctrl را فشار دهید و همزمان روی هر تصویر ابتدا راست کلیک کرده، گزینۀ View Image را انتخاب کنید تا تصاویر در پنجره‌ای دیگر باز شده، امکان انتخاب از میان آنها برایتان بهتر فراهم شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نکته:

* تعدد تصاویر این مجموعه به معنای آن نیست که همگی قابل استفاده برای همگان باشد. مبنای ما ابتدا در نظر گرفتن امکانات سخت افزاری متفاوت و سپس سلایق متنوع کاربران بوده است. به همین دلیل «تقویمهایی در چند اندازه‌ و کیفیت متفاوت» منتشر کرده‌ایم.

* بسیاری از افراد چینش آیکنهای ویندوز را مانند بسیاری از قسمتها، از حالت دیفالت یا پیشفرض خارج کرده، طبق سلیقه و پسند خود شخصی‌سازی میکنند. اگر شورتکاتهای صفحه دسکتاپتان روی اعداد روز را گرفته و نمیدانید چگونه باید آنها را در سمت راست، بالا یا پایین قرار دهید این ترفند یا راهنما را به کار گیرید: روی دسکتاپ راست کلیک کرده، گزینه view را انتخاب کنید. در منوی ظاهر شده، Auto Arrange را از حالت انتخاب خارج کرده (تیک کنار آن را بردارید) و در مرحله بعد با درگ کردن و انتخاب آیکونهای روی صفحه دسکتاپتان، همه یا آن تعداد از آیکونهایی را که میخواهید بگیرید، بکشید و در جایی که دوست دارید (راست، بالا، پایین یا حتا وسط صفحه) رها کنید. اکنون چینش آیکونها تغییر کرده، صفحه دسکتاپتان متنوع شده، و البته اعداد روز و نوشته‌های تقویم جام جم سرا هم بخوبی قابل دید است.

Share

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
دیر كردینااا! ولی ایول! آفتابگردونا خیییلی خوشگلن! رنگ و قلم مو هام با اون طرحهای گرافیكیو اون پیچكهای آبی وبرگها خیلی باحالن!
من دیگه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
ممنون وبهتر از این میشد رنگ ها ضعیف ند
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
یاشاسین
مهدی رهاورد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
خیلی ممنون از اینكه هر ماه تقویم می ذارید. من دیگه سر كار به سررسید و تقویم رومیزی نیاز ندارم و در وقتم هم خیلی صرفه جویی می شه. سپاسگزارم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
خیلی زیبا بود بخصوص آخری
نگار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
چقدر خووووووووووب. اون برگای آبی واقعا آرامش بخشه
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
دستتون درد نكنه . خیلی قشنگن
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
سلام . ممنون كه هر ماه برامون تقویم درست می كنید . كارتون درسته . من یه پیشنهاد دارم و اون اینكه اگه می شه ازعكس بچه هامون كه می فرستیم تو تقویم ها استفاده كنید . می شه ؟؟؟؟
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
سلام دوباره . حالا كه فكرش رو كردم می بینم پیشنهاد من خوب نبود . خانمم هم همین رو می گه ، چون فقط برای والدین اون بچه ها جذاب می شه و كسی دوست نداره عكس بچه دیگران رو رو دسكتاپش بذاره . همینطور كه می ذارید عالیه ، مرسی از شما. ما هر ماه ازش استفاده می كنیم
فرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
سلام ..... چه گربه خوشگلی ، من از اون بیشتر خوشم اومد
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
ممنون از شما دست اندركاران جام جم سرا و بیشتر ممنون از راهنمایی هایی كه آخر كردید . من خیلی استفاده كردم ، یا علی
زهره
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
عكسهاتون واقعا قشنگن .من همیشه منتظرم اول ماه بشه عكسای جدیدتونوببینم.اون تصویر پیچك آبی را برا دسكتابم انتخاب كردم.بازم ممننننننننننننون

نیازمندی ها