رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جشن روز زن این دانشگاه از جزئیات تحصیل بانوان خانه‌دار در این دانشگاه خبر داد و گفت: این افراد از تخفیف شهریه نیز برخوردار می شوند.
کد خبر: ۶۶۵۰۶۵
تسهیلات دانشگاه آزاد برای تحصیل زنان خانه‌دار

جام جم سرا:حمید میرزاده صبح امروز در جشن بزرگداشت روز زن در دانشگاه آزاد با بیان اینکه از 5 میلیون دانش آموخته این دانشگاه دو میلیون و 250 هزار نفر زن هستند، ادامه داد: از 28 هزار استاد تمام وقت دانشگاه آزاد، 7 هزار نفر را زنان تشکیل می دهد اما مشارکت بانوان در مدیریت دانشگاه بسیار پایین است که به همین منظور شورای بانوان فرهیخته دانشگاه آزاد به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های مدیریتی و علمی زنان به ریاست فاطمه طباطبایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: تاکنون چند نفر از بانوان فرهیخته در سمت های مدیریتی دانشگاه قرار گرفتند و پیشنهاداتی برای مشارکت زنان در سطوح عالی مدیریت مطرح شده است.

میرزاده به مناسبت روز زن از چند انتصاب زنان در پست های مدیریتی دانشگاه آزاد خبر داد و به انتصاب یک زن در سمت رئیس واحد تهران غرب اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تحصیل بانوان خانه دار در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تصمیمات هیات رئیسه دانشگاه آزاد تصویب کردیم که بخشی از ظرفیت این دانشگاه را برای تحصیل بانوان خانه دار با تخفیف 30 درصدی شهریه در نظر بگیریم.

وی با پیش بینی اینکه 5 میلیون نفر از زنان خانه دار متقاضی ادامه تحصیل هستند، از اختصاص ظرفیت 500 هزار نفری برای تحصیل این دسته از بانوان در دانشگاه آزاد خبر داد.

به گفته میرزاده رشته های جدیدی برای تحصیل بانوان خانه دار از جمله خانه داری، بهداشت خانواده، ارتباطات خانواده و اقتصاد به زودی تصویب می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: بانوان خانه دار می توانند در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل کنند.(مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها