مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۳۲۹

جام جم سرا: وحید رحمتی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از ۶ میلیون مسافر از خدمات پایگاههای ثابت و ۲۰۰ هزار مسافر نیز از خدمات پایگاههای سیار هلال احمر در این طرح برخوردار شده‌اند.
به گفته وی، تعداد کودکان بهره‌مند از فضاهای دوستدار کودک در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را طی ۹ روز گذشته، ۱۶۷ هزار و ۲۶۶ کودک عنوان کرد.
طبق گزارش مهر، رحمتی از اندازه گیری رایگان قند و فشار خون ۱۸۲ هزار و ۲۵۰ مسافر نوروزی در پایگاههای سلامت این طرح خبر داد و افزود: در این مدت، ۵ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۸ قلم کالای فرهنگی و امدادی شامل نقشه نقاط حادثه خیز جاده‌های کشور، بروشور و سایر اقلام فرهنگی و امدادی بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
وی تعداد اعضای جوان مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان هلال احمر را در ۹ روز گذشته ۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر در هر روز عنوان کرد.
طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۷ اسفند ۹۲ در حدود یک هزار پایگاه سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها