از ۲۶ اسفند‌ماه ۱۳۹۲ تا پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۳، و از میان ۶ هزار و ۳۳۱ مورد تماس ثبت شده در سامانهٔ ۰۹۶۶۹، ۷۲ مورد شکایت از گرانی و کیفیت پایین خدمات شده است.
کد خبر: ۶۵۸۲۲۳

جام جم سرا: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ۰۹۶۶۹ و به نقل از ایسنا، در این مدت از تعطیلات نوروزی، ۲۶ مورد شکایت از گرانی خدمات، ۱۹ شکایت از کیفیت پایین خدمات، ۱۸ مورد شکایت دربارهٔ رفتار کارکنان و سه مورد دربارهٔ نظافت اماکن اقامتی و پذیرایی ثبت شده است.
بیشترین شکایت‌ها تا پنجم فروردین‌ماه با ۲۶ مورد مربوط به هتل‌ها و ۲۴ مورد مربوط به دفا‌تر خدمات مسافرتی بوده است. همچنین سه مورد از این شکایت‌ها به اماکن پذیرایی بین‌راهی، ۲ مورد به هتل آپارتمان‌ها، دو مورد به خانهٔ معلم، یک مورد به جاذبه‌های گردشگری، ۱۳ مورد به سایر موضوعات و یک مورد هم به اماکن پذیرایی درون شهری مربوط بوده است.
۱۱ پیشنهاد هم در سامانه ۰۹۶۶۹ به ثبت رسیده است که موضوعات آن به اماکن اقامتی، اماکن پذیرایی، جاذبه‌های گردشگری و سایر خدمات مربوط می‌شد.
همچنین وضعیت راه‌ها با ۲۲۴۴ مورد همچنان در صدر موضوعات قابل پیگری از طریق این سامانه قرار دارد. امداد خودرو با ۱۷۳۵ مورد، جاذبه‌های گردشگری با ۷۰۳ مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با ۶۶۷ مورد، سایر موارد با ۱۶۵ مورد، دفا‌تر خدمات مسافرتی با ۴۱ مورد و اماکن پذیرایی با ۳۷ مورد در رتبه‌های بعدی این پیگیر‌ی‌ها قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها