رئیس اتحادیه کشوری پوشاک خبر داد:

طراحان عضو اتحادیه پوشاک می‌شوند

ئیس اتحادیه کشوری پوشاک گفت: در حال شناسایی و جمع آوری طراحان متقاضی هستیم تا این افراد را شناسایی و پس از آن با پشتوانه اتحادیه به تولیدکننده معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۵۶۹۸۳
طراحان عضو اتحادیه پوشاک می‌شوند

ابوالقاسم شیرازی، سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را عالی خواند و در این باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: جشنواره عالی و بیش از تصور و انتظارم پیش رفت زیرا با وجود محدودیت بودجه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تمام توان خود را برای برگزاری این برنامه به کار گرفت که نتیجه بخش بود.
او در ادامه افزود: مدل ها بیش از انتظار من تنوع داشتند زیرا تولیدکنندگان با کمک طراحان توانستند کالای خوب و قابل قبول را ارائه کنند.
رئیس اتحادیه کشوری پوشاک درباره نزدیکی ارتباط طراحان با تولیدکنندگان گفت: در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان به جایگاه مهم طراحان پی برده‌اند و برخلاف گذشته خود طالب همکاری با این افراد هستند این یک گام بلند و مثبت است که به واسطه فعالیت‌های اخیر محقق شده است.
شیرازی از صدور کارت عضویت برای طراحان خبر داد و افزود: در حال شناسایی و جمع آوری طراحان متقاضی هستیم و این کار را از جشنواره شروع کرده‌‌ایم تا این افراد را شناسایی کنیم و بتوانیم کارت عضویت آنها را صادر کنیم.
او افزود: این طراحان طبق ضوابط ساده به عضویت اتحادیه پذیرفته و با پشتوانه اتحادیه به تولیدکننده‌ها معرفی می‌شوند.
رئیس اتحادیه کشوری پوشاک بیان کرد: در سال 92 نسبت به سال قبل دو تا سه برابر افزایش و رشد داشته‌ایم که اگر این روند ادامه پیدا کند در سال 93 صنعت پوشاک و طراحی ما به موفقیت قابل توجهی دست می‌یابد.
شیرازی درباره احداث نمایشگاه دائمی مد و لباس گفت: اجرای طراح نمایشگاه دائمی مد و لباس بسیار عالی است اما باید این طرح به بخش خصوصی واگذار شود تا بودجه‌‎ای بر دوش دولت نباشد و بدون کمک مالی دولتی بتواند روی پای خود بایستد.
او درباره تقدیر از فعالان عرصه پوشاک گفت: قرار بود از روسای اتحادیه استان‌ها به همراه چند تولیدکننده وپیشکسوت این عرصه در پایان جشنواره تقدیر کنیم که به دلیل تقارن با روزهای پایانی سال و ایام فاطمیه ترجیح دادیم در یک فرصت مناسبت تر این کار را انجام دهیم.|هنرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها