بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد مخلوط آب لیموترش با نوشیدنی‌های داغ و یا هنگام طبخ غذا موجب اسیدی شدن ماده غذایی می‌شود. همچنین از زمان قاچ کردن لیمو تا استفاده از آن نباید مدت زیادی بگذرد.
کد خبر: ۶۵۳۸۷۴

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر چه طعم و مزه‌ی لیمو ترش همانند لیمو شیرین پس از قاچ کردن تغییر نمی‌کند، اما در سطح آن گاز‌هایی آزاد می‌شود که این گازها می‌تواند برای بدن مضر و خطرناک باشند. ویتامین‌های لیمو ترش پس از مدت زمانی از بین می‌روند، پس بهتر است آن را سریعا مصرف کنید.
گفتنی است، خیلی‌ها عادت دارند آب لیمو ترش را در یخچال نگه داری کنند، اما مطالعات اخیر نشان می‌دهند استفاده از این آب لیمو ترش بسیار خطرناک است و موجب سمی کردن غذا و از بین بردن ویتامین‌های موجود در غذا می‌شود.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند لیمو ترش جزو سبزیجاتی است که به اندازه مورد نیاز باید آن را تهیه کنید و قاچ شده‌های آن را درصورت مصرف نکردن، دور بیاندازید.|هشت صبح

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
مهدی
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
با سلام من لیمو كه میخورم شدید سرفه میكنم چرا؟
نفس
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
مجبور نیستی كه نخور
مرضیه
-
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
معده درد داری
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
سلام.شما رطوبت ریه دارید...و سرد مزاجید....خوردن لیمو بواسطه طبیعت سرد و تر آن رطوبت ریه رو افزایش میده...و سیستم ایمنی بدن با سرفه در صدد دفع آن عمل میكنه كه در نهایت باعث سرفه شما میشود...
فاطی جون
-
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
حالا
آوا
-
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
۰
۰
چون با معده تون سازگار نیست
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
ربطی به سازگاری معده و سرفه نیست...مصرف لیو

نیازمندی ها