نگرانی و بلاتکلیفی ذهنی مردم برای تنفس هوا

بالاخره بنزین پتروشیمی آلوده است یا نه؟

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور با تائید افزایش مرگ‌ومیر‌ها در هنگام آلودگی هوا، گفت: همواره این آمار را به مراجع ذیربط اعلام می‌کنیم چرا که در زمان افزایش آلودگی هوا مرگ و میر به ویژه در کلانشهر‌ها افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۲۹۹

جام جم سرا: محمد ناظمی اردکانی درباره تاثیر میزان آلودگی در افزایش مرگ و میر‌ها، گفت: آمار دقیقی از میزان مرگ و میر‌ها بر اثر آلودگی‌ هوا وجود ندارد و دلایل مشترکی برای این مرگ اعلام می‌شود.
ناظمی اردکانی درباره سیاست‌های افزایش جمعیت و اینکه آیا به عنوان رئیس سازمان ثبت احوال از کاهش جمعیت نگرانی دارد یا خیر؟ گفت: در حال حاضر نرخ رشد جمعیت ۱/۷ و نرخ فرزندآوری ۲/۱ است که با احتساب این دو آمار، نرخ جانشینی به زیر ۲ می‌رسد و اگر این روند ادامه داشته باشد، طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده نرخ رشد ۱/۴ الی ۱/۵ خواهد بود که به معنای سقوط جمعیت است.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: با اصلاح سیاست‌های کنترل جمعیتی، برای کشور مقدور است که این رقم را به بالای ۲/۱ برساند اما باید نرخ رشد جمعیت را به ۲/۵ برسانیم که در این صورت نه تنها جمعیت کاهش نمی‌یابد، بلکه با شیب ملایم، افزایش نیز خواهد یافت.|ایسنا|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها