سه گارسون در یکی از رستورانهای ایالت «ایلی نوی» آمریکا که هر کدام چکی به مبلغ ۵۰۰۰ دلار دریافت کرده بودند از اقدام این مشتری دست و دلباز شوکه شدند.
کد خبر: ۶۴۳۹۵۷

جام جم سرا: «مت نبیو» صاحب رستوران گفت: روز شنبه کاسبی کساد بود که ناگهان یک مشتری دست و دلباز به هر یک از پیش خدمتهای رستوران مبلغ ۵۰۰۰ دلار و در مجموع ۱۵ هزار دلار انعام داد. یکی از گارسون‌ها که این انعام را دریافت کرده گفت: در ابتدا تصور می‌کردم مبلغ چک ۵۰۰ دلار است اما وقتی خوب دقت کردم از مبلغ این چک متعجب شده و از گرفتن آن امتناع کردم اما مشتری خانمی که این انعام را داده با اصرار خواست آنرا قبول کنم. وی گفت که از این پول برای تحصیل یا هر کاری که دوست دارید استفاده کنید.
به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یکی دیگر از گارسون‌ها نیز که از دریافت این انعام خوشحال بود گفت: از آنجا‌ که برای اتمام تحصیل خود پول کافی نداشتم ناچار شدم آن‌ را نیمه کاره‌‌ رها کنم اما حالا با این پول می‌توانم به دانشگاه برگردم و شهریه سنگین ترم آخر خود را در رشته قضاوت بپردازم.
صاحب رستوران با تمجید از سخاوتمندی این زن گفت: طی ۳۰ سالی که در این رستوران مشغول فعالیت هستم چنین چیزی را ندیده بودم.|ایسنا|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها