نگاهی به ۳ سبک گفتاری در ارتباط داشتن با دیگران

دردسرهای یک تصمیم اشتباه: به دختری قول ازدواج دادم

جوانی ۲۶ساله هستم. ۲سال و نیم پیش ازدواج کردم. با خانمم ۷سال اختلاف سنی دارم و خیلی دعوا داریم. او اعتقاد دارد اگر بچه دار شویم دعواهایمان حل می شود. لطفا کمکم کنید.
کد خبر: ۶۴۱۷۵۱

جام جم سرا: اگر مسئله‌ای که میان شما دلخوری ایجاد می‌کند مسئله فرزند است و هر دوی شما از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار دارید می‌توانید در باره بچه‌دار شدن تصمیم مناسبی بگیرید. اما چنانچه بچه‌دار شدن را صرفا به عنوان راه حلی برای برطرف کردن مشکلات و مسائل زندگیتان انتخاب کرده‌اید باید بدانید که این تصمیم بسیار خطرناک است، چرا که وقتی زوجین هنوز نتوانسته‌اند مسئولیت اشتباهات و اعمال خود را در زندگی به عهده بگیرند، نمی‌توانند از پس مسئولیت بزرگتر «پدر شدن و مادر شدن» برآیند.
همان طور که گفتید، ۲سال و نیم است که ازدواج کرده‌اید. اگر می‌بینید که طی این مدت هنوز نتوانسته‌اید زبان مشترکی برای رفع مشکلاتتان با یکدیگر بیابید، توصیه من به شما این است که به مشاور مراجعه کنید و اول از هر چیز به رفع مشکلات میان خود و همسرتان بپردازید.
درباره ۷سال اختلاف سنی که به آن اشاره کردید، در زوجینی که با یکدیگر به تفاهم رسیده باشند این میزان اختلاف سنی نمی‌تواند مشکل آفرین باشد.|خراسان|پریسا غفوریان - کارشناس ارشد روان شناسی بالینی|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها