فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: برخی سایتهای اینترنتی و کافی‌نت‌ها با سوء استفاده از خبر توزیع سبد کالای یارانه‌ای، اقدام به ایجاد درگاه‌های اینترنتی ثبت نام و اخذ هزینه از شهروندان کرده‌اند و به این طریق مردم را فریب می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۹۲۳۵

جام جم سرا: سردار کریم کشوری گفت: اخیرا برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌های بدون مجوز اقدام به انتشار مطالبی در خصوص اطلاع رسانی در باره خانوار‌های تحت پوشش دریافت سبد کالای یارانه‌ای کرده‌اند که یک اقدام غیر قانونی است. این سامانه‌ها در فضای مجازی در ازای در اختیار قرار دادن اطلاعاتی از قبیل اینکه چه اقشاری مشمول دریافت سبد کالای یارانه‌ای می‌شوند از خانواده‌ها در ازای ثبت نام، مطالبه هزینه می‌کنند که هوشیاری مردم کرمانشاه در این زمینه ضروری است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: متأسفانه در این خصوص پیامک‌هایی هم به موبایل شهروندان ارسال شده و برخی کافی نت‌ها هم برای در آمد خود اقدام به تبلیغ برای ثبت مردم در این سایت‌ها می‌کنند که با برخورد قانونی مواجه می‌شوند.
وی از مردم خواست که در صورت مواجهه با موضوعاتی از این دست با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و یا مراتب را با شماره ۲۱۸۲۴۴۹ به پلیس فتا اطلاع رسانی کنند و اخبار مربوط به دریافت سبد کالای یارانه‌ای را از مراجع رسمی اطلاع رسانی در یافت کنند و به درگاه‌های اینترنتی فاقد مجوز و بی‌اعتبار اعتماد نداشته باشند. |مهر|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها