معاون مسافری شرکت راه آهن از تخفیف ۳۰ درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری در ایام غیرپیک خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت قطارهای مسافری افزایش نمی‌یابد.
کد خبر: ۶۳۷۷۴۴

به گزارش جام جم سرا؛ سید محمد راشدی با اشاره به شناورسازی نرخ بلیت قطارهای مسافری، اظهار داشت: برنامه شناور سازی را برای تنظیم سفربین متقاضیان تنظیم کردیم تا قیمت‌ها در زمان پیک سفر و زمان‌های معمولی متفاوت باشد.
به نوشته مهر، وی با بیان اینکه در برخی از مواقع که سفر‌ها کاهش می‌یابد ضریب اشغال قطار‌ها هم بسیار پایین می‌آید، بیان کرد: در روزهای غیرپیک بخش خصوصی تخفیفی را برای قیمت بلیت منظور می‌کند تا افرادی که امکان سفر در این روز‌ها را دارند، تخفیف بلیت قطار آن‌ها را به سفر تشویق کند.
معاون شرکت راه آهن با اشاره به اینکه در طول پیش فروش تخفیف‌ها تا حدود ۳۰ درصد هم می‌رسد، گفت: اجازه تا ۳۰ درصد تخفیف را به شرکت‌های خصوصی داده‌ایم تا بتوانند برنامه ریزی برای افزایش تعداد سفر و افزایش ضریب اشغال قطار‌ها را داشته باشند.
راشدی با بیان اینکه این دستورالعمل برای دوره و فصل خاصی نیست، افزود: در نوروز امسال هم که از ۲۵ اسفند زمان پیک سفر‌ها آغاز می‌شود در مسیرهایی مانند مشهد به تهران مسافر خیلی کم است و از طرف تهران به مشهد با افزایش چند برابری مسافر روبرو هستیم بنابراین تخفیف شامل مسافرانی می‌شود که از مشهد به سمت تهران می‌آیند.
وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی برای تنظیم روزهای پیک برنامه ریزی منظمی را خواهد داشت، بیان کرد: امسال به طور قطع افزایش قیمت بلیت قطار نداریم اما بستگی به شرایط در سال‌های آینده در مورد قیمت دستمزد و هزینه‌ها، افزایش قیمت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها