زن جوانی که شبانه از آرایشگاه‌های زنانه در مشهد سرقت می‌کرد ، از سوی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۵۸۸۴

به گزارش جام جم سرا، سرهنگ احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چندی پیش زن آرایشگری با حضور در پلیس آگاهی، از زنی جوان به اتهام سرقت پول و مقادیری از جواهراتش شکایت کرد.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، در ساعات پایانی کارش، زنی به عنوان مشتری وارد آرایشگاه شده و وقتی در حال آماده کردن رنگ مو بوده، ناگهان متوجه شده زن مشتری نیست و از کیفش پول و مقادیری طلا سرقت شده است.
وی افزود: با تشکیل پرونده و به دست آمدن تصویر رایانه‌ای متهم فراری، جستجو برای دستگیری زن سارق آغاز شد تا اینکه صاحبان چند آرایشگاه دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت اموالشان از سوی یک زن جوان شکایت کردند.
فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: در بررسی‌ها مشخص شد شیوه دزدی‌ها یکسان بوده و تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از زن سارق نیز با هم مطابقت دارد و او‌‌ همان سارق تحت تعقیب پلیس است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت دو روز پیش زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و برای دستگیری زنی که به آرایشگاهش دستبرد زده، کمک خواست.
وی خاطرنشان کرد: ماموران با اعزام به محل و تحقیق از مالباخته متوجه شدند مشخصات زن سارق با‌‌ همان متهمی که در تعقیبش هستند، مطابقت دارد بنابراین به جستجو در محله پرداختند و متهم فراری را که در حال پرسه زدن مقابل آرایشگاه دیگری بود، شناسایی و دستگیر کردند.
متهم با انتقال به پلیس آگاهی، به جرمش اعتراف و عنوان کرد ۲۱ سال دارد و مدتی است از آرایشگاه‌ها دزدی می‌کند.
بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای برملا شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها