یک جوانی یمنی به نام «اسامه توفیق القدمی» که به خواستگاری دختری در شهر «تعز» رفته بود با مهریه‌ای عجیب روبرو شد که پدر دختر برای موافقت با این وصلت به او پیشنهاد داد: یک میلیون لایک بر صفحۀ فیسبوک پدر دختر!
کد خبر: ۶۲۷۰۲۵

به گزارش جام جم سرا، روسیا الیوم نوشت: «سالم عیاش» که شخصیی فعال در فیسبوک است، از به خواستگار دخترش گفت اگر طی فقط یک ماه، تنها آرزویش را که جمع آوری یک میلیون لایک در صفحه شخصی اوست برآورده کند، نه تنها با درخواست پسر مبنی بر ازدواج موافقت خواهد کرد بلکه در صورت حسن انجام کار، داشتن جدیت و ادای مسئولیت در این راه، به او تخفیف هم خواهد داد!
نخستین بار نیست که مهریه‌های عجیب و غریب در خواستگاری‌های عربی درخواست می‌شود. در دهه هشتاد میلادی نیز مردی کویتی مهریه دخترش را عبور از چراغهای قرمز یک خیابان شلوغ و پر تقاطع قرار داده بود که جوان خواستگار نیز این شرط را پذیرفته بود اما از سر خوش شانسی جوان،‌‌ همان اولین چراغ سبز بوده و پدر دختر نیز آن را فالی نیک و نشانه‌ای مثبت فرض کرده، با خواستگاری وی موافقت کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
r
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
۰
۰
عجباااااا
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
سلام . خسته نباشید به همه عزیزان
خداییش این یك ملیون لایك كه شرط مهریه هست بهتر از هزار و خورده ای سكه كه در زندگی ما رایج شده یا بهتر از چندهزار گل كه تو مهریه میذارن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها