رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری زنی خبر داد که با همدستی مردی دیگر، نقشۀ قتل همسرش را کشید و با ضربات متعدد تیشه، او را به قتل رساند.
کد خبر: ۶۲۳۹۶۹
همدستی برای قتل شوهر

به گزارش جام جم سرا به نقل ای ایسنا- سرهنگ خواجوی در تشریح جزئیات دستگیری عاملان قتل در اهواز، گفت: به دنبال تماس تلفنی شهروندی در صبح روز هفتم آذرماه مبنی بر وقوع یک مورد قتل عمد در حوزه کلانتری 22 اهواز، اکیپی از ماموران کلانتری برای تعیین صحت و سقم گزارش دریافتی به محل حادثه اعزام شدند و پس از حضور در محل حادثه، با پیکر بی‌جان مردی مواجه شدند که بر اثر اصابت ضربات جسم سخت، جان خود را از دست داده بود.
وی افزود: با تائید خبر دریافتی، تیم اداره تشخیص هویت پلیس‌آگاهی و پزشکان سازمان پزشکی قانونی به محل حادثه فراخوانده شدند و معاینات‌اولیه پزشکی‌قانونی از جسد متوفی که «قاسم» نام داشت، نشان داد وی به دلیل اصابت چندین ضربه شدید از جسم سخت به نواحی مختلف سرش، جان خود را از دست داده است. یک عدد تیشه ساختمانی خون‌آلود نیز در صحنه قتل کشف شد که نشان می‌داد متهم یا متهمان به قتل، با همین آلت اقدام به قتل فرد متوفی کردند.
خواجوی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد همسر مقتول نیز در یکی از اتاق‌ها حبس شده، گفت: همسر مقتول در تحقیقات ماموران توضیح داد که نیمه‌های شب، وقتی وی و همسرش در حال استراحت بودند، فردی ناشناس پس از ورود به منزلشان، با تیشه‌ای که در دست داشت چندین ضربه متوالی به سر «قاسم» کوبیده و او را به قتل رساند و پس از بستن دست، پا و دهان این زن، او را در یکی از اتاق‌ها زندانی کرد و از محل متواری شد.
رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران در بررسی مستندات به جای مانده از صحنه قتل و همچنین تحقیقات از اهالی محل، دریافتند که شب حادثه فردی غریبه که ظاهرا مهمان مقتول بوده، به همراه «قاسم» در محل مشاهده شده است، این در حالی بود که همسر مقتول در اظهارات خود هیچ‌گونه اشاره‌ای در مورد این مهمان نکرده بود و به همین دلیل همسر مقتول به عنوان مظنون اولیه، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی با بیان اینکه همسر مقتول نهایتاً در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر شد و در مقابل مستندات و دلایل قانونی پلیس، لب به اعتراف گشود، گفت: این زن در بازجویی‌ها اعلام داشت که قریب به سه سال و اندی تحت فشار فامیل، با مقتول ازدواج کرده بود اما هیچ‌گونه علاقه‌ای به وی نداشته و همین عامل سبب شده تا این زن، با فردی به نام «امیر» که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بود و با شوهرش ارتباط دوستانه داشته، رابطه پنهانی ایجاد کند و به صورت مخفیانه با یکدیگر ارتباط داشته باشند.
خواجوی با بیان اینکه متهمه در ادامه بازجویی‌ها به ماموران گفته که به دلیل وسوسه‌های شیطانی و علاقه شدید به «امیر» و همچنین احساس ناامنی از سوی شوهرش، تصمیم به قتل وی گرفته، افزود: متهمه با طرح این نقشه پلید، متهم به قتل را به منزل دعوت کرده و با کمک وی اقدام به قتل همسرش می‌کند و همچنین با بستن دست و پای همسر مقتول، قصد داشتند ماموران را در پرونده گمراه کنند تا متوجه نقش این زن در پرونده قتل نشوند و بتوانند از قانون بگریزند.
به گفته رییس پلیس‌آگاهی خوزستان، متهمان به همراه پرونده متشکله، در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها