بسیاری از ما به تزیین فضای بیرون منزل خود علاقه‌مند هستیم، جایی که بتوانیم در آن لحظاتی را با آرامش در کنار خانواده، دوستان و... اختصاص دهیم. برکه قابل حمل گزینه مناسبی است که می‌تواند به زیبایی حیاط منزل یا حتی اتاقی در آپارتمانمان کمک کند.
کد خبر: ۶۲۰۷۳۰

برای این کار نیازی به کندن زمین و فضای زیاد نیست. حتی اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید، می‌توانید برکه را در هر جایی که بخواهید حتی در بالکن خود قرار دهید. در ادامه روش ساختن یک برکه قابل حمل را آموزش می‌دهیم تا بتوانید فضای بیرونی منزل خود را با این دکورطبیعی که برای ساخت آن ابتکار به خرج داده‌اید، زیبا کنید.

وسایل مورد نیاز:

برای این کار، چند گلدان پلاستیکی به قطر ۶۰ و ارتفاع ۲۰ سانتی م‌تر، پمپی که قابل فرو بردن در آب باشد، نخل مرداب، سنبل آبی، نیلوفر آبی، سنگریزه، چند تکه چوب، تیوب و یک بشکه بزرگ تهیه کنید.

دستور کار:

حالا دست به کار شوید؛ ابتدا گل‌ها را داخل گلدان‌ها کاشته و روی چوب‌های داخل بشکه قرار دهید. سپس بین چوب‌ها تیوب بگذارید تا در جای خود ثابت بماند. بشکه را پر از آب کنید و در ‌‌نهایت فضاهای خالی را با سنبل و نیلوفرهای آبی پر کنید. حالا شما یک برکه زیبا و قابل حمل دارید که می‌تواند زیبایی محیط اطرافتان را دو چندان کند.
>> خراسان

*شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید*
*با کلیک روی نماد RSS  و ذخیرۀ آن، جدیدترین مطالب ما را آسانتر دنبال کنید*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها