رونمایی از ارزان‌ترین تبلت ایرانی دنیا به نام «دیمو» که گفته می‌شود ۱۵۰ هزار تومان است در حالی برگزار شد که مدیر عامل شرکت تولیدکننده اظهارات جالبی را بیان کرده است.
کد خبر: ۶۱۹۷۷۲

طنز/دعوت از ظریف برای حل بحران 1+5 و افتتاح حموم نمره سامسونگ
این آقای مدیر در پاسخ به میزان ایرانی بودن این تبلت گفته: نمایشگر، دوربین، پردازنده و... از شرکت های مختلف خارجی خریداری می شود، تنها بدنه پلاستیکی پشت Dimo 500 در داخل تولید می شود. بدنه پشتی بزرگترین قسمت یک تبلت است و بیشتر از یک درصد محصول است... این خبر را بگذارید کنار طرح توقف واردات «دارا و سارا» از چین.
***
ما ضمن تشکر از دولت دهم به خاطر تلاش برای خودکفایی در «توهم ملی» که گویا در صدروزگی دولت یازدهم و با حضور این شرکت فناوری به ثمر رسیده، نظر شما را به گزیده سخنرانی مدیر این شرکت بعد از تولیدات دیگر ملی این شرکت که ارزان ترین در نیا هم هستند، جلب می‌کنیم:

رونمایی از ارزان ترین آی پد ایرانی دنیا
آقای مدیر گفت: این آی پد در دنیا بی نظیر است و ما از چندین کشور دنیا درخواست خرید داشتیم که البته اول از همه درخواست های آمریکا را رد کردیم؛ آمریکا جزء کشورهای تحریمی ماست که لیاقت این آی پد را ندارد.
وی در پاسخ به میزان قطعات ایرانی آی پد 2020 این شرکت که با قیمت 80 هزار تومان روانه بازار شده گفت: بالای صد درصد این دستگاه در داخل تولید می‌شود البته قطعاتی هم از کشورهای دیگر خریداری و مونتاژ می‌شود اما کیف آی پد و نایلون آن که بزرگترین و مهمترین بخش آی پد محسوب می شوند، در داخل تولید می‌شود.

رونمایی از ارزان ترین لپ تاپ ایرانی دنیا
مدیر عامل شرکت تولیدات ملی ارزان گفت: این لپ تاپ کلا 350 هزار تومان است که الان روزانه 200 عدد فروش دارد. وی تاکید کرد: برخی قطعات این لپ تاپ ایرانی از چین هست اما کابل برق و همچنین مبدل سه به دوی پریز برقش در داخل تولید شده است. وی این نکته را نیز توضیح داد که آمریکا همچنان در لیست تحریم این شرکت قرار دارد و شهروندان امریکایی می توانند تنها از طریق ترکیه سفارش خرید بدهند.

رونمایی از ارزان ترین تویوتا کرولای ایرانی دنیا
مدیر عامل شرکت تبلت ایرانی گفت: بعد از موبایل جاشو، لپ تاپ ایرانی و تبلت ارزان ترین در دنیای ایرانی، نوبت به تویوتا کرولای ایرانی رسیده که علاوه بر کاور پارچه ای تمام نانوی این ماشین، تبلت های تعبیه شده در صندلی های عقب این خودرو نیز تمام ایرانی است.

ارزان ترین هواپیمای ایرانی دنیا
این مدیر مبتکر گفت: این هواپیمای ایرانی 10 هزار دلار و دارای بیمه طلایی راننده و سرنشین است. وی در خصوص ایرانی بودن هواپیما توضیح داد: علاوه بر تبلت ها و لپ تاپ های داخلی هواپیما که همگی ایرانی و ساخت شرکت خودمان است، کاور پارچه ای محافظ هواپیما، همچنین «فکر تولید» این هواپیما نیز کاملا ایرانی و با امتیاز ثبت شرکت خودمان است. وی البته از برخی قطعات آلمانی، افغانی، چینی و عراقی هواپیما نیز نام برد.

ارزان ترین ماهواره مریخ پیمای ایرانی دنیا
مدیر عامل توضیح داد: اگرچه برخی قطعات این ماهواره ایرانی ارزان ترین در دنیا، خارجی است اما تمام سرنشینان این ماهواره مریخ پیما ایرانی و عضو شرکت ما هستند!

بازتاب رونمایی ارزان ترین تبلت ایرانی دنیا
- مدیر عامل شرکت اپل استعفا کرد
- کنگره امریکا طرح استیضاح اوباما را به خاطر تحریم ارزان ترین تبلت ایرانی دنیا در دستور کار قرار داد.
- مدیر فروش سامسونگ با پهن کردن چند عدد لنگ، کارخانه تولید تبلت سامسونگ را به حموم نمره تبدیل کرد.
- رییس اداره صادرات آیفون 5 از همه مشتریان خود خواست دستگاه ها را پس بفرستند و پول ش را بگیرند. وی از رایزنی با شرکت دیمو برای تولید انبوه ارزان ترین تبلت ایرانی دنیا برای آیفون خبر داد.
- مدیرعامل اچ تی سی اعلام ورشکستگی کرد و از شرکت سازنده ارزان ترین تبلت ایرانی دنیا خواست برای تولید محصول مشترک با او همکاری کنند.
- محمد جواد ظریف به درخواست کاترین اشتون برای حل بحران شدید 1+5 در خصوص سقوط سهام شرکت های بزرگ فناوری راهی ژنو شد.
بعد از خبر:
یک بار دیگر بنر تبلیغاتی نشست خبری را هم تماشا کنید، خود به خود طنز است!

‌تصویر-

‌>> خبرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها