همانطور که در جریان هستید... در جریان نیستید؟ باور کنید این همه روزنامه برای اظهارنظرهای تندروها و انتشار نامه‌های خوانده نشده که فقط چاپ نمی‌شه، برای شما هم چاپ می‌شه، پس مطالعه کنید تا در جریان باشید که هیات‌های دیپلماتیک برای نشست ژنو ۳ (چیزی توی مایه‌های اسپایدرمن و ترمیناتور ۳) وارد سوییس شدند. از آنجایی که به نظر می‌رسد این نشست‌ها حالا حالا‌ها ادامه پیدا خواهد کرد، پیش بینی می‌کنیم که هیات‌های دیپلماتیک کشورهای حاضر در این نشست چگونه در ژنو ۳۰۰ حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۶۱۸۶۷۲

آمریکا: وزیر امور خارجه آمریکا در ابتدای نشست از تمامی هیات‌های خارجی درخواست می‌کند که تجملات و لوکس گرایی را وارد نشست نکنند و محبت کنند فقط یک مدل غذا بپزند!

چین: نماینده چین در حاشیه نشست عنوان کرد که تحریم هم کردید، کردید! فقط این تحریم‌ها شامل فروش شیلنگ، دسته هاونگ، دسته موتور، دسته جارو و تعدادی دسته دیگر نشود.

آلمان: نماینده آلمان ضمن ابراز این موضوع که تمامی مواضع آن‌ها را دولت امریکا بهتر از خودشان و خط به خط می‌داند، در مورد نشست ژنو ۳۰۰ اعلام کرد: «همانطور که دولت امریکا بهتر از ما می‌داند، ما موافق ادامه این گفت‌وگو‌ها هستیم، منتهی برای اینکه به یک نفر فشار نیاید، هر هفته در منزل یک نفر نشست‌ها برگزار شود!»

انگلیس: نماینده انگلیس ابراز امیدواری کرد که به زودی روابط سیاسی دو کشور در سطح کاردار، ترددی، غیر مقیم، عشقی و گذری انجام شود. همچنین نماینده انگلیس در حاشیه نشست عنوان کرد: «به نتیجه‌گیری در این نشست نه امیدوارم نه ناامید، نه دلخوشم نه دل ناخوش، نه سرخوشم نه سرناخوش، نه نقطه روشنی می‌بینم نه نقطه تاریکی...» کجا جمع شیم از اینجا بهتر؟!

کا‌ترین اشتون: طبق مشاهده شاهدان عینی کا‌ترین اشتون در حالیکه قاب عکسی را در دست گرفته، زیر لب می‌خواند «صبر ایوب زمون صبر منه»

هیات دیپلماتیک ایران: محمدجواد ظریف درحالیکه روی برانکارد خوابیده است، لپ‌تاپی روی سینه گذاشته و می‌نویسند « ساعت ۴ صبح به وقت ژنو است، نشست ما به پایان رسیده، همانطور که می‌دانید این نشست به توافق 100 درصد منجر نشد اما ۳ درصد از ۱۰۰ درصد خودش کلیه! همچنین در این نشست اتفاقات خوب دیگری هم افتاد که بعدا به اطلاع شما می‌رسانیم، پس به سلامتی هیات دیپلماتیک ایرانی، بکوب لایکو عزیزم!

>> آرمان/ فریور خراباتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها