آمارتکان دهنده از وضعیت روابط جنسی درجامعه

مرکز پژوهش‌های مجلس: ازدواج موقت را گسترش دهید

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: در مقابل هر ۱۰ ازدواج رسمی، ۲ ازدواج موقت در کشور داریم، در هر ساعت دو واقعه طلاق در کشور ثبت می‌شود و در مقابل ثبت هر چهار واقعه ازدواج، یک طلاق واقع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۵۹۷

به گزارش جام جم سرا به نقل از ۵۹۸- علی مظفری، با اشاره به آمارهای ثبت شده ازدواج و طلاق توضیح داد:
- از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، بیش از ۳۹۰ هزار واقعه ازدواج در کشور صورت گرفته است.
- از آمار ازدواج، ۳۳۶ هزار در مناطق شهری و ۵۳ هزار در مناطق روستایی بوده است.
- در شش ماهه اول سال، ۷۰هزار و ۳۲۳ طلاق ثبت شده است که از این میان ۶۵ هزار و ۵۰۰ در شهر‌ها و ۴۷۰۰ در روستا‌ها صورت گرفته است.
- تهران، کردستان، فارس و اصفهان رکوردداران بیشترین طلاق بوده و کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان کمترین آمار طلاق را داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
۱
۰
مشكل مردان متاهل را پاك نكنید دستوری نمی شود مشكل را حل نمود اگر نیازشان مرتفع نمیشود باید دلایل را بررسی و آنها را ‏به گروههای مختلف تقسیم كرد و برای هر گروه راه كاری اندیشید. مثلا مرفهین بی درد چند زن رسمی داشته باشند و برای این كار ‏فرهنگ سازی شودتا تعداد كثیری از زنان دیگر آلوده نشوند. و تنوع طلبی آنها هم ارضاء گردد .آنها كه همسرشان بیماری یا ‏ناتوانی موقت دارد ازدواج موقت بكنند.برای زنان و دختران در شرف ازدواج كلاس آموزش تشكیل داده ودختران بایستی گواهی ‏نامه طی دوره را برای ازدواج داشته باشند تا سند ازدواج صادر گردد.خیلی از مشكلات ناشی از ناآگاهی زنان و مردان بوده ودر ‏نهایت نیاز مردان تامین نمیشود و زنان نسبت به نیاز های جنسی شوهران خود بی تفاوت هستندو در این زمینه احساس مسئولیت ‏نكرده و زمینه را برای مشكلات بعدی و انحراف مردان فراهم میكنند. جایگاه آموزش این قبیل مسائل كجاست باید تدبیری اندیشیده ‏شود

نیازمندی ها