مرضیه دباغ با نقل خاطره‌ای از آیت‌الله سعیدی و ماجرای خرید حق طلاق برای دخترانش، تصریح کرد که امام خمینی(ره) موافق شرط حق طلاق برای دختران هنگام عقد بود.
کد خبر: ۶۱۰۹۹۳

به گزارش جام جم سرا به نقل از پایگاه اینترنتی هم‌سری- خانم مرضیه دباغ با بیان اینکه شهید سعیدی به من توصیه کرده بود که حق طلاق را از داماد خریداری کنید، اظهار داشت: زمانی که من دخترانم را شوهر می‌دادم آیت‌الله سعیدی به من توصیه کرد که حق طلاق را از داماد خریداری کنم من همان زمان سوال کردم آقا من متوجه نمی‌شوم که شما چه می‌گویید.
آیت‌الله سعیدی به من گفت خدای ناکرده داماد قصد طلاق دادن ندارد، اما امام خمینی اعتقاد دارد که اگر مقدور باشد حق طلاق را از داماد بخرید. آن زمان من یادم نیست ده تا بیست تومان به داماد دادم و حق طلاق را از داماد گرفتم.

* شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهر ناز
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
۰
۰
مردای جامعه ما چرا زیر بارداین حق نمی رن ؟ من چند خواستگار خودم رو به همین دلیل از دست دادم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
۰
۰
با سلام ادعای موافقت امام خمینی با خرید حق طلاق، ادعای درستی نیست، به همین جهت در پی انتشار این خبر، سرویس استفتائات پرتال امام خمینی س با انتشار مطلبی در پاسخ به سوال(آیا امام خمینی (س) معتقد بودند كه زن می تواند "حق طلاق" را از شوهر خویش خریداری كند؟!) موضوع را بررسی و به طور مستند رد كرده است.لینك مطلب:http://www.imam-khomeini.ir/fa/s12_45/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A6%D8%A7%D8%AA
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها