باور عموم بر این است که دختر‌ها، مرد‌ها و پسرهای پولدار را دوست دارند. بعضی‌ها ادعا می‌کنند که این مسئله ژنتیکی است؛ یعنی دلایل بیولوژیک باعث این است که زن‌ها به مادیات بیشتر از چیزهای دیگر اهمیت بدهند. برخی از مردم تصور می‌کنند که این مسئله به محیط بستگی دارد؛ یعنی اشتباهی به زنان در سن کم آموزش داده می‌شود که برای مادیات ارزش زیادی قائل باشند و اینکه فقط پول می‌تواند آن‌ها را خوشبخت و راضی کند.
کد خبر: ۶۱۰۲۳۲

نمی‌توان انکار کرد که یکسری از دختر‌ها مجذوب پولند. زنانی هستند که به طرز غیرقابل‌باوری مادی هستند. مسئله جالب این است که این زنان آسیب‌های شدیدی هم به دلیل این رویکرد خود می‌بینند. خیلی از آن‌ها به این دلیل جذب پول می‌شوند که مردشان با آن‌ها رفتار درستی نداشته‌ و فرضاً نمی‌دانسته که خرید کردن تنها راه شاد کردن آن‌ها بوده است؛ اما تعداد این دختر‌ها واقعاً خیلی زیاد نیست. پس چرا به نظر می‌رسد که همه دختر‌ها فقط و فقط به پول فکر می‌کنند؟
پاسخ آن به این سادگی که تصور می‌کنید نیست.

چه چیزهایی را می‌توان با پول خرید؟

با اینکه دختر‌ها به آن اندازه‌ای که مردم فکر می‌کنند مجذوب پول نیستند، اما این به آن معنی نیست که مجذوب مردان پولدار نیستند. چیزی که باید درک کرد این است که این دو یکی نیستند؛ یعنی ممکن است دختری مجذوب مرد پولدار باشد اما دلیل آن ممکن است پول او نباشد. دلیل آن این است که مردان پولدار رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که دختر‌ها عاشق آنند. برای مثال، وقتی مردی پول داشته باشد، معمولاً همه موارد زیر را هم دارد:

* اعتماد به ‌نفس: قبل از هر چیز، مردان پولدار اعتماد به ‌نفس بالایی دارند. شغل خوبی دارند، می‌دانند که می‌توانند هر چیزی که بخواهند را بخرند و هیچ کدام از مشکلات و استرس‌های مالی که بقیه مرد‌ها دارند را ندارند. وقتی بدانید پول کافی برای خریدن هر چیزی که بخواهید را دارید، راحت‌تر اعتماد به ‌نفس پیدا می‌کنید.

* آرامش: یکی دیگر از ویژگی‌های مردهای پولدار این است که تقریباً در همه موقعیت‌ها خونسردند و آرامش دارند. وقتی پول زیادی دارید، چرا نباید آرام باشید؟ خیلی از استر‌س‌هایی که مردهای عادی دارند فقط به دلیل مسائل مالی است.

* بی‌علاقگی: زن‌ها مردهایی را که با آن‌ها بدرفتاری می‌کنند دوست ندارند اما از مردهایی که به آن‌ها نیازی ندارند، خوششان می‌آید. ارتباط با مردانی که فقط عاشق ظاهر و قیافه آن‌ها هستند را خسته‌کننده می‌دانند و یکی از دلایل اصلی رد کردن خواستگاری آن‌ها همین ذهنیت می‌شود. اما مردی که پول دارد می‌داند که به نوعی بر مردان دیگر برتری دارد. به همین دلیل به اندازه مردان دیگر برای به دست آوردن دختری جوش نمی‌زند. این مسئله باعث مجذوب شدن بیشتر دختر به او می‌شود.

بنابراین، پول نیست که دختران مجذوب آنند، طریقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آن‌ها را جذب می‌کند. دلیل اینکه چنان مردی آن گونه رفتار می‌کند هم فقط و فقط پول اوست.
اگر مردی بتواند‌‌ همان رفتار‌ها را داشته باشد اما پولش به آن اندازه نباشد، هر دختر مورد علاقه‌اش را می‌تواند مجذوب خود کند. مردان پولدار زیادی را می‌بینید که نامزد یا همسر چندان جالبی ندارند. مردهای پولداری می‌‌توانند بهترین دختر‌ها را از آنِ خود کنند که پولشان باعث بالا بردن اعتماد ‌به ‌نفسشان شده باشد.

به دست آوردن دختر مورد ‌علاقه

رمز جذاب بودن، داشتن پول زیاد نیست. با اینکه بودن پول ضرری ندارد، اما الزام هم نیست. کاری که باید بکنید این است که رفتار‌ها و نگرش مردان پولدار را یاد بگیرید. اگر بتوانید دقیقاً‌‌ همان رفتار‌ها را انجام دهید، مطمئن باشید که می‌توانید دختر موردعلاقه‌تان را به دست آورید.
فقط یادتان باشد که این پول نیست که باعث می‌شود بتوانید دل دختری را به دست آورید. این اعتماد به ‌نفس، آرامش، اخلاق و زبان بدن شماست که شما را خواستنی می‌کند.

* شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
...
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
۱
۴
تو پول داشته باش جای دماق خرطوم داشته باش دخترا میمیرن برات.الانه پول حرفه اولو میزنه
اصغر
Kazakhstan
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
۰
۴
تو این دوره و زمونه پول حرف اولو می زنه

نیازمندی ها