با اشاره به ضرورت سالمسازی محیط سازمان‌ها مطرح شد

نماینده مجلس: تفکیک جنسیتی کاری بیهوده است

محیط‌ های دانشگاهی امکان انتخاب همسر شایسته را برای دانشجویان فراهم می‌کند و وقتی که این دو را از هم جدا می‌کنیم،امکان انتخاب اصلح را از دانشجو و افراد تحصیلکرده می‌گیریم.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۱

به گزارش جام جم سرا به نقل از قدس آنلاین- برنا نوشت: اصغر مهاجری، جامعه شناس و پژوهشگر  با بیان این مطلب که متاسفانه اقدامات مداخله‌ای در کشور قبل از اجرا شدن در اجتماعات فرهنگی تهیه نمی‌شوند، گفت: در این باره می‌توان سیاست تفکیک جنسیتی را نام برد که برایش پیوست اجتماعی انجام نشده است.
 این استاد دانشگاه با اشاره به مشاهداتش در دانشگاه‌ها درباره این طرح گفت: ضرورتی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها وجود ندارد و شرایط برای این طرح فراهم نیست و این طرح نمره قابل قبولی را نگرفته است.
وی گفت :نگاه مسئولان به این طرح غیر حرفه‌ای، غیر اخلاقی و غیرعلمی بوده و همه رابطه‌ها را، رابطه جنسی می‌بینند که این موضوع در شأن دانشجو و دانشگاه نیست.

* شما چه نظری دارید؟ تجربه‌ها و نظراتتان را در این زمینه، با ما در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یك خانم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
۰
۰
مخالفم به شدت . همین دانشجوها در اون سن دانشگاه به خصوص پسرها به بلوغ كامل فكری نرسیده اند و بیشتر براساس روابط جنسی همسرشان را انتخاب می كنند و این باعث افزایش طلاق می شود . پسر دانشجو نه كار و سرمایه دارد نه سربازی رفته و نه هنوز خوب زندگی كردن و مشكلاتش را درك می كند و بیشتر ارتباطش با دختر دانشجو كامروا شدن خودش است و اگر به احتمالی ازدواج كند كمتر موفقیت آمیز خواهد شد . یه موضوع دیگه اینه كه پسر دانشجو زمان دانشگاه زوده كه ازدواج كنه چون 5 تا 10 سال دیگش كه جا افتاد و مرتبه درسی و مالیش بالاتر از دختر رفت فیلش یاد هندستون میكنه . پسرا همون باید بین 30 تا 35 سالگی ازدواج كنن كه به اون 8 نوع بلوغ رسیده باشن و فكرشان ثابت و پایدار شده است .
reza
United States
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
خانم محترم انگار شما از وضعیت فعلی دختران جوان و نوع رفتاراشون كاملا بی خبرید... یعنی الان دختران سرزمین من دارن واقعا تو فیلمای جم تی وی و فارسی 1 زندگی میكنن.... پسرا خیلی عاقل تر از دخترا هستند حتی در سنین پایینتر... حیا و عفت تقریبا كامل از بین رفته و انتخاب خیلی محدود شده برای پسران جوان وقتی هم كه پسر یا دختری جوان از یه فرد ناپاك یه ضربه روحی یا به قول خودمون شكست عشقی میخوره از روی عصبانیت یا حس انتقام جویی از جنس مخالف رو به راه غلط میزاره كه این كار تو دخترا به خاطر احساسات شدیدشون بیشتره و عقلشونو كاملا ضایع كرده.
m
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
خدا پدرشو بیامرزه...ما تفكیك جنسیتی شدیم بزرگترین ظلم و توهین در حق ما مهندساس.آخه مگه شعور دانشجو به اینه كه به هم دانشجوییش نگاه نكنه؟فقط ما اینطور شدیم خدا سر هیچكس نیاره.كاش یه مسئول داشتیم رسیدگی كنه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
موافقم اگر به سیره امیرالمؤمنین دقت كنی،‌می بینی كه حضرت علی (ع) در سنین جوانی با زنان سالخورده اسلام سلام و احوالپرسی می نمود ولی با دختران و زنان جوان نه! حتی سلام هم نمی كرد.

نیازمندی ها