با مشخص شدن برترین عکسهای مناظر در سال۲۰۱۳، تصاویر برنده در پانزده بخش مختلف این مسابقه عکاسی، از هفتم دسامبر به نمایش گذاشته خواهد شد؛ یعنی خود کسانی که در لندن حضور دارند بیش از یک ماه باید صبر کنند تا عکسهای برنده را بر دیواره‌های «تئاتر ملی لندن» تماشا کنند. شما زودتر از آنها عکسهای منتخب را در ادامه مطلب ببینید.
کد خبر: ۶۰۹۰۲۴

 

این عکس از پرواز سارها که توسط نایجل مک‌کال گرفته شده، برنده بخش مناظر شهری شده است


موضوع : مه بر فراز دریاچه "کامبریا" که برنده جایزه اصلی 'عکاسی ملی' شده است. تونی بنت ساکن "دربی شایر" به عنوان عکاس برتر سال 'عکاسی از مناظر' شده است


موضوع: صبحهای عرفانی -تصویری زیبا از مک کالین که گروهی از دوستان را در حال بازی در خیابان نشان میدهد. تابش نور از میان درختان، زیبایی اثر را دوچندان کرده.


موضوع: دریاهای طوفانی - عکس : دیوید لیون - عکس سیاه و سفید از کشتی با مسافرانش در عرشه که گرفتار تلاطم امواج دریا بر اثر طوفان شده.


موضوع : بخار و آهن - عکس : دیوید کَشِن یا کاتیون - برنده جایزه چشم انداز - حرکت سریع قطار بخار از لابلای ستون های آهنین پلی در شمال کوئینز فری


این تصویر از دیوید برن برنده بخش 'عکسهای کلاسیک' شده است


کریستوفر پیج با عکسی از برگهای پاییزی در "ساریگ" در جنوب لندن به عنوان جوانترین عکاس سال شناخته شده است
>> تابناک
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
۰
۰
اونقدر قشنگن كه آدم نمی دونه كدومه انتخاب كنه!یه آفرین به عكاساشونوصدباریكلا به سلیقه شما!صبحهای عرفانی،دریاهای طوفانی،پرواز سارها خیلی خیلی خوبن!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها