بچه‌ها ممکن است گاهی به کمک شما برای پیدا کردن دوستان جدید نیاز داشته باشند. در این نوشتار کوتاه چند راهنمایی برای والدین در نظر گرفته شده که آن‌ها را در پیدا کردن دوستان جدید برای فرزندانشان یاری دهد.
کد خبر: ۶۰۸۹۹۸

۱- لازم نیست بچه‌ها فقط دوستانی در مهد کودک یا مدرسه داشته باشند. بچه‌ها می‌توانند از میان همسایگان برای خود دوستانی انتخاب کنند.
۲- وقتی بچه‌ها در سن جوانی هستند بیشتر تاثیر پذیرند. پیدا کردن دوستان می‌تواند دشوار باشد دلیل آن هم این است تحت فشارقرار دادن بچه‌ها و دوستان است که بتدریج با محیط اجتماعی باید خودرا وفق دهند.
۳- اگر شما همواره نگران تنها ماندن و بی‌حوصلگی بچه‌ها هستید ساده‌ترین روش مقابله با این مشکل وضعیت دوستان است. بحث درمورد دوستان باعث می‌شود که بچه‌ها به دوستان خود علاقمند شوند.
۴- یکی از راههای که شما می‌توانید به پیدا کردن دوستهای جدید به بچه‌های خودکمک کنید اینست که آن‌ها را دریک فعالیت گروهی ثبت نام کنید هم یک سرگرمی است و هم اینکه می‌توانند با بچه‌های هم سن خود ارتباط دوستی برقرار کنند این گروه‌ها شامل بازیهای ورزشی و یا کلاسهای آموزشی است.
۵- بچه‌های شما اگر دوستی ندارند به احتمال زیاد با دوستان تعامل اجتماعی ندارند. اگر می‌خواهید بچه‌هایتان دوستان بیشتر و بهتری داشته باشد باید تعاملات اجتماعی در آن‌ها بیش از حد باشد.
۶- بچه‌ها دارای مهارتهای اجتماعی ذاتی هستند. بعضی از آن‌ها خود را با رفتارهای اجتماعی وفق می‌دهند در حالیکه برخی از بچه‌ها یا اینگونه نیستند یا این امکان وجوددارد که بچه‌ها در پیدا کردن دوستان درونگرا و خجالتی باشند. آن‌ها ممکن است فقط با یک صحیت بتوانند دوستی را حفظ کنند. شما باید نکات مفیدی را برای برقراری ارتباط با دوستان و مهارت اجتماعی به بچه‌ها توصیه کنید و قوانین ناگفته دوستی را به آن‌ها یاد اوری کنید تا بتوانند دوستان خوبی داشته باشند.
>> دلگرم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها