زنی به نام سارا که ۲ سال از ازدواجش با کامبیز می‌گذرد به دادگاه خانواده شماره دو تهران رفت و مهریه‌اش را که یک دستگاه بنز الگانس است به اجرا گذاشت.
کد خبر: ۵۹۳۲۱۲

سارا به قاضی گفت: من و کامبیز دو سال قبل پای سفره عقد نشستیم و بعد هم زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. وقتی کامبیز درباره مهریه از من سوال کرد گفتم دوست دارم مهریه‌ام تک باشد. او هم موافقت کرد. چون من از کودکی به بنز الگانس علاقه داشتم و از‌‌ همان زمان عکس‌های این مدل خودرو را جمع می‌کردم گفتم دوست دارم مهریه‌ام یک بنز الگانس باشد.
شوهرم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شد و از آن استقبال کرد. تا آن زمان هیچ کس را سراغ نداشتم که چنین مهریه‌ای داشته باشد. مهریه من در بین فامیل تک بود و با این کار به هدفم که جلب توجه بود رسیدم. دو سال از زندگیمان گذشت و تا همین چند ماه قبل از شوهرم راضی بودم اما وقتی کامبیز برای جشن تولدم هدیه مناسبی نخرید تصمیم گرفتم مهریه‌ام را به اجرا بگذارم و او را تنبیه کنم.
صبح امروز در دومین جلسه رسیدگی به این پرونده که با حضور زن و شوهر جوان برگزار شد سارا بار دیگر خواسته‌اش را تکرار کرد و گفت هر طور شده شوهرش باید مهریه‌اش را بدهد و او حاضر به گذشت نیست. سپس نوبت به مرد جوان رسید تا در این باره صحبت کند. کامبیز گفت: چند روز قبل از ازدواجمان وقتی سارا مهریه‌اش را اعلام کرد خوشحال شدم. چون هم مهریه منحصر به فردی بود و هم فکر نمی‌کردم او روزی مهریه‌اش را بخواهد و من مجبور باشم یک بنز الگانس برای همسرم بخرم اما حالا می‌گویند مجبورم تعهدم را عملی کنم.
در پایان این جلسه قاضی حکم به الزام در پرداخت مهریه این زن داد و شوهرش مجبور است بزودی برای او یک دستگاه بنز الگانس بخرد.

* شما چه نظر یا تجربه‌ای دارید؟ آن را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید *

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
۰
۰
مگر این آقا كامبیز این همه هشدارها و صحبت های كارشناسان را نشنیده بود آدمی كه چشم بسته همه چیز را قبول كند حقش است كه این جور ی گیر بفته . باید بده.
مسعود سهروردی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
۰
۰
بعضی هاخیلی یخ تشریف دارند وخوشی زیاد زیردلشون زده
bijan zavari
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
۰
۰
vaghean moteasefam baraye en 2 zoj
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
۰
۰
وضعیت خانواده ها از این هم بدتر خواهد شد خدا به دادمان برسید می ترسم قوانین اروپایی خانواده را برای درمان چنین معضلاتی بكار بگیریم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها