یک زن اسکاتلندی که برای تعطیلات خانوادگی به همراه شوهر و دو فرزندش به سواحل اسپانیا رفته بود به دلیل استفاده از یک کرم ضدآفتاب تعطیلاتش به کابوس تبدیل شد.
کد خبر: ۵۷۵۵۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دنگری کام، ماری گلدی 37 ساله ساکن شهر گلاسکو اسکاتلند با همسر و دو فرزندش به سواحل تنه ریف اسپانیا رفت. ماری قبل از سفر یک کرم ضدآفتاب با مارک «پیز بوین» خرید تا در ساحل تنه ریف از آن استفاده کند.

نخستین روزی که زن به ساحل دریا رفت از این کرم برای محافظت صورتش از اشعه آفتاب استفاده کرد. ساعاتی بعد احساس کرد که پوست صورتش خشک شده و به شدت می سوزد. فردای آن روز وقتی ماری از خواب برخاست اندازه صورتش سه برابر شده بود به طوری که چشمانش را نمی توانست باز کند. وی فورا به بیمارستان انتقال یافت. پزشکان چندین بار استروئید به او تزریق کردند تا وضع چهره اش ثبات یابد.

در کرم ضد آفتاب «پیز بوین» که تولید شرکت بسیار مشهور جانسون اند جانسون است مواد شیمیایی به کار رفته که بسیاری از افراد به آنها حساسیت شدید دارند. ماری تنها فردی نیست که بر اثر استفاده این کرم ضدآفتاب سلامتی اش به خطر افتاده است. دهها شخص دیگر از شرکت جانسون اند جانسون شکایت کرده اند. با اینحال، سخنگوی این شرکت مدعی شده که به نسبت تعداد افراد مصرف کننده از این کرم ضدآفتاب در بریتانیا و ایرلند نرخ کسانی که دچار عارضه شده اند بسیار اندک بوده و بنا براین مساله مهمی رخ نداده است.
به افرادی که با مصرف کرم ضد آفتاب «پیز بوین» دچار عارضه شده اند مبلغ 5 پوند غرامت داده می شود!

>> جام جم آنلاین/ مترجم: بهرام افتخاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها