حالا که سال تحصیلی به پایان نزدیک می‌شود و بچه‌ها ساعات بیشتری از روز را در خانه سپری می‌کنند، شاید بد نباشد چند میان‌وعده خوشمزه و سالم را برای آنها تهیه کنید؛ میان‌وعده‌هایی که بیشتر بچه‌ها آنها را دوست دارند و البته در حالی که بسیار خوشمزه است، سالم و مقوی هم هست.
کد خبر: ۵۶۹۰۱۷

یکی از این میان‌وعده‌ها که خیلی هم به درد فصل تابستان و روزهای گرم سال می‌خورد، ماست میوه‌ای یخ‌زده است که خودتان می‌توانید آن را در خانه تهیه ‌کنید. بیشتر بچه‌ها این دسر را دوست دارند و شما هم به کمک آن می‌توانید لبنیات و میوه‌های تازه را در برنامه غذایی کودکان بگنجانید.این میان‌وعده که البته گاهی به عنوان دسر هم مصرف می‌شود به کمک میوه‌های تازه و ماست براحتی قابل تهیه است. البته حواستان باشد که فقط از ماست کم‌چرب استفاده کنید و علاوه بر این، استفاده از ماست‌های طعم‌دار را نیز برای تهیه این میان‌وعده فراموش کنید. به جای آنها بهتر است از میوه‌های تازه و طبیعی که در این فصل وجود دارد، کمک بگیرید و ماست را با آنها شیرین و طعم‌دار کنید. مثلا می‌توانید تکه‌های کوچک موز، توت‌فرنگی یا تمشک را با چنگال خرد و با ماست مخلوط کنید.

وقتی میوه‌ها را داخل ماست ریختید و آنها را کامل مخلوط کردید، لیوانی بلند و شیشه‌ای برای آن انتخاب کنید. حالا باید لیوان را در یخچال بگذارید و اگر فرزندتان دوست داشت، هنگام مصرف کمی یخ هم داخل آن بریزید.

برای تهیه این خوراکی خوشمزه می‌توانید از مواد مختلفی استفاده کنید، به عنوان مثال موز، توت‌های طبیعی و تازه، بیسکویت یا ویفر خرد شده، چیپس شکلاتی یا مغزهای گیاهی همه می‌تواند با ماست ترکیب و مصرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نتملنتزریظصشثیظب
Australia
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
۰
۰
خیلی خشمزده است
من
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
خووووووووووووب
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها