نتایج حاصل از مطالعه جدید محققان استرالیایی نشان داد در حالی که استراحت و وبگردی مهم‌ترین عامل خوشحالی مردان به حساب می‌آید، غذا خوردن و بودن کنار اعضای خانواده، عامل شادمانی و خوشحالی خانمهاست.
کد خبر: ۵۵۶۳۲۳

در پایان مطالعه‌ای به نام Happiness Index که ۸۵۰۰ استرالیایی بین سنین ۱۸ تا ۶۴ ساله در آن شرکت کردند، مشخص شد که استراحت محبوبترین بهانه برای گذران وقت بوده و فعالیت‌های بدنی کمتر از دیگر بخش‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

بیش از نیمی از مردانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، اعلام کردند خوشحالی و شادمانی آنها مربوط به زمانی است که در سایت‌های اینترنتی گشت و گذار می‌کنند، بازی‌های آنلاین را انجام می‌دهند یا از ابزارهای و امکانات شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. در مقابل، ۳۹ درصد خانم‌ها نیز استفاده از اینترنت و گشت و گذارهای اینترنتی را به عنوان ابزاری برای شادمانی خود ذکر کرده‌اند.

در این بررسی، ۵۵ درصد خانم‌ها اعلام کردند که خوردن غذا و بودن در کنار اعضای خانواده مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث خوشحالی آنها شود. در این زمینه، فقط ۴۵ درصد مردان موافقت خود را اعلام کردند.

علاوه بر این، مشخص شد که ۴۸ درصد مردان و ۴۰ درصد زنان از بودن در کنار دوستان خود لذت می‌برند و خانم‌ها، بیشتر از آقایان به خواندن کتاب، خوردن غذا در آرامش و دادن هدیه به دوستان علاقه‌مندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فزشته ابوالفتح
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
۰
۰
چه خوب بود زن و مرد علایقشون به هم نزدیك بود. اون موقع این همه آمار طلاق بالا نمی رفت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها