جدال سایپا و شهرداری ارومیه برای تصاحب آخرین سهمیه پلی آف؛

لیگ برتر والیبال در ایستگاه آخر

لیگ برتر والیبال ایران در شرایطی هفته‌های پایانی مرحله گروهی خود را پشت سر می‌گذارد که قرعه‌کشی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انجام شد و تیم قهرمان لیگ ایران هرچند هنوز مشخص نشده، اما حریفانش در این پیکارها معلوم شده است.
کد خبر: ۵۳۸۲۲۹

والیبال جام باشگاه‌های آسیا قرار است از اول تا نهم اردبیهشت ماه سال آینده در تهران برگزار شود و در این رابطه و براساس گـــــــروه‌بندی کنفدراسیون والیبال آسیا، قهرمان لیگ برتر ایران در گروه اول این رقابت‌ها با نمایندگان کویت، امارات و تایوان پیکار خواهد کرد.

البته فدراسیون والیبال قصد دارد از امتیاز میزبانی بهره برده و زمینه حضور دو تیم از کشورمان را در این رقابت‌ها فراهم کند، تیم دوم هم به احتمال فراوان نایب قهرمان لیگ خواهد بود، اما این قرعه‌کشی در شرایطی انجام شد که هفته بیستم لیگ برتر با مسجل شدن صعود پیکان به مرحله پلی‌آف همراه شد و چند تیم نیز در دو هفته باقیمانده برای کسب مجوز حضور در پلی‌آف که با شرکت چهار تیم برگزار می‌شود، رقابتشان داغ‌تر از قبل شد.

در بازی‌های هفته بیستم این نتایج به دست آمد: شهرداری ارومیه 3 - متین ورامین یک، پیشگامان کویر یزد 3، شهرداری تبریز یک، پیکان تهران 3 - نوین کشاورز یک، میزان مشهد 2ـ سایپای البرز 3، جواهری گنبد 2ـ کاله مازندران3، آلومینیوم المهدی بندرعباس3ـ باریج اسانس کاشان یک.

در جدول رده‌بندی این رقـــابت‌ها پیکان با 45 امتیاز خیال خود را برای صعود به پلی‌آف راحت کرده و متین با 41، کاله با 39، سایپا با 37 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند و برای انتخاب سه تیم دیگر مرحله پلی‌آف رقابت می‌کنند.

راهیابی به جهانی زیر 23 سال

فارغ از رقابت‌های باشگاهی، کنفدراسیون والیبال آسیا در بخش تیم‌های ملی رده‌های سنی نیز تصمیماتی گرفت، از جمله انتخاب استرالیا و ایران به عنوان برترین تیم‌های آسیا ـ اقیانوسیه به عنوان نمایندگان این دو قاره در پیکارهای جهانی 23 سال (یازدهم مردادماه ـ برزیل). از طرفی ایران هم به عنوان میزبان رقابت‌های زیر 23 سال آسیا در سال 2015 انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها