روزنامه الوطن قطر نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 10 دسامبر 2019 (19 آذر) مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را در مقر رسمی خود در پایتخت مالزی برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۷۰

پس از انجام مراسم قرعه‌کشی مکان تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله پلی‌آف در گروه‌های هشت‌گانه خالی می‌ماند. همچنین رتبه‌بندی کشورها و سهمیه‌ها براساس نتایج تیم‌های باشگاهی و ملی در طول چهار سال اخیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته است.
هر کدام از مناطق شرق و غرب آسیا به چهار گروه چهار تیمی تقسیم خواهند شد که 12تیم به‌صورت مستقیم سهمیه حضور در مرحله گروهی را به دست می‌آورند و چهار تیم باقیمانده با انجام بازی‌های پلی‌آف شناخته می‌شوند.
شش لیگ برتر هر منطقه حداقل دارای یک یا دو سهمیه مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و سایر لیگ‌های باقیمانده در مرحله پلی‌آف نماینده خواهند داشت.
روزنامه الرایه قطر هم نوشت: براساس اعلام AFC تیم‌های السد و الدحیل قطر، پرسپولیس و سپاهان ایران، پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، النصر، التعاون و الهلال عربستان همچنین الشارجه، الشباب و الوحده امارات مستقیما در مرحله گروهی رقابت‌های این دوره در منطقه غرب حضور پیدا خواهند کرد و استقلال و شهر خودرو ایران از دور دوم بازی‌های پلی‌آف وارد مسابقات می‌شوند و با انجام دو مسابقه شانس ورود به مرحله گروهی را پیدا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها