چرا تیم ملی امید از همین حالا ناکام تلقی می‌شود؟

چیزهایی که به فرهاد مجیدی نمی ‎آید!

تیم ملی امید همچنان امیدبخش نیست. بعد از بیش از 40 دهه دوری از المپیک، فدراسیون فوتبال رویای صعود با فرهاد مجیدی را جست‌وجو می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۷۹۶۰

چندی قبل و در شرایطی که گزینه‌های مختلف از قبول سرمربیگری تیم‌ملی سرباز زدند، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال برای آن‌که تکلیف فرهاد مجیدی را روشن کند سر وقت وزیر ورزش رفت و از او خواست کمک کند این مربی به تیم امید برود. فتحی می‌ترسید بدون تیم ماندن فرهاد مجیدی برایش دردسرهای زیادی به وجود بیاورد. به همین دلیل بعد از انتخاب فرهاد به عنوان سرمربی تیم ملی امید اعلام کرد خودش با مسؤولان حرف زده و خواسته فرهاد را سرمربی امید کنند.
از همان ابتدا مشخص بود کار فرهاد در این تیم سخت است. خیلی از پیشکسوتان گفتند مجیدی به مشکل می‌خورد، چون تجربه لازم را ندارد. فرهاد اخیرا بعد از شکست مقابل ازبکستان، روزهای سختی را تجربه کرد. خوردن چهار گل از حریف و همین‌طور یک باخت دیگر مقابل آنها، انتقادات را به اوج رساند طوری که فرهاد داغ کرد و گفت در کارش دخالت می‌کنند. او مستقیم اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان را نشانه رفت و گفت در کارش دخالت می‌کند. هنوز هیچ‌کس دلیل حضور همیشگی اکبر محمدی در کادر تیم‌های پایه ایران را نمی‌داند. فرهاد با بستن شمشیر از رو برای محمدی سر و صدا کرد و نشان داد اختلافات داخلی همین اول کار به وجود آمده است. حمید استیلی، مدیر تیم امید هم تصمیم گرفت سکوت کند و حرفی نزند تا به نوعی خود را بی‌طرف نشان دهد.
کار به جایی رسیده که حالا کمیته فنی قصد دارد مجیدی را پای میز بنشاند و از او توضیحات بخواهد. از سویی فرهاد هم درخواست داده با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کند. مجیدی ناراضی است که چرا برخلاف خواسته‌اش مربی خارجی مورد نظر او را به تیم ملی نیاوردند و در نهایت مجبور شد امید نمازی را انتخاب کند. او چندان از حضور این مربی رضایت ندارد، هر چند خودش در مصاحبه‌ای گفته با امید برای حضور در تیم امید شخصا صحبت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها