سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال آن است تا در خط حمله، یک مهاجم جدید جذب کند.
کد خبر: ۱۲۱۶۲۳۱

گابریل کالدرون که به تازگی هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده گرفته و جانشین
برانکو ایوانکوویچ کروات شده، از زمانی که به تمرینات قرمزپوشان در کمپ شهید کاظمی پا گذاشت تا به حال چند باری درخصوص جذب مهاجم جدید با مسؤولان باشگاه به صحبت پرداخته است.
او اعتقاد دارد حتی با وجود حفظ علی علیپور، باز هم پرسپولیس نیاز به حداقل دو مهاجم دیگر دارد تا در طول فصل و سه تورنمنت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتواند تاکتیک‌های تهاجمی‌اش را در زمین بازی و مقابل حریف پیاده کند.
به گزارش جام‌جم، کالدرون به مدیران باشگاه گفت تلاش دارد مربی‌ای منطقی باشد و شرایط پرسپولیس را می‌پذیرد اما او نیز شرایطی برای کار می‌خواهد از جمله جذب حداقل یک مهاجم خارجی و یک مهاجم داخلی که بتوانند نیازهای پرسپولیس را در خط حمله بر آورده کنند. مهاجم خارجی مدنظر کالدرون، یک بازیکن قد بلند و سرزن است. فوتبالیستی که بتوانند شبیه کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان، هم قدرت جنگندگی در پیشانی خط حمله داشته باشد و هم روی بازی مستقیم پرسپولیس تاثیر بگذارد. کالدرون از مدیریت باشگاه خواسته بازیکنی با این مشخصات را به تیمش اضافه کند. آن طور که شنیدیم، این مربی آرژانتینی نام سه بازیکن خارجی مد نظر خود را به ایرج عرب داده ولی به این زودی توافق بر سر جذب بازیکنان دلخواه مرد آرژانتینی انجام نمی‌شود زیرا باشگاه با مشکلات ارزی و مالی گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها