استقلالی‌ها تایید کردند؛رحمتی با پدیده بست

حسینی 2 یا 3 ساله تمدید می‌کند

سرانجام شایعات درست از آب درآمد. مهدی رحمتی برخلاف آنچه مالک باشگاه پدیده مشهد اعلام کرد، با آنها به توافق رسیده و به‌زودی در مشهد حاضر می‌شود تا رسما قراردادش را امضا کند.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۲۹

وقتی هفته گذشته سایت‌ها از توافق این بازیکن و پدیده خبر دادند، حمیداوی گفت این مساله کذب است، ولی حالا استقلالی‌ها می‌گویند مهدی رحمتی با باشگاه مشهدی توافق کرده و فصل آینده پیراهن این تیم را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تن خواهد کرد. احمد سعادتمند، رئیس هیات مدیره استقلال در این باره می‌گوید: رحمتی یک استقلالی اصیل است. می‌دانیم برای تیم هم زحمت کشیده، ولی او بنا را به پایان همکاری گذاشته است. تا جایی که ما می‌دانیم او با یحیی گل‌محمدی و پدیده تمام کرده است و فصل بعد در این باشگاه توپ می‌زند.
به این ترتیب، کاپیتان استقلال فصل بعد دیگر جایی در جمع آبی‌ها ندارد. مهدی از رفتارهایی که هواداران نسبت به او داشتند خیلی دلخور بود. بعد از شکست در دربی و به‌ویژه در هفته‌های پایانی، طرفداران در ورزشگاه بارها و بارها علیه رحمتی شعار دادند.فضا به قدری بد بود که او تصمیم گرفت با وجود علاقه قلبی‌اش عطای استقلال را به لقایش ببخشد و این باشگاه را ترک کند. یکی از دلایل اصلی انتخاب پدیده از سوی رحمتی شهر مشهد و حرم امام رضا(ع) بود. رحمتی از باشگاه سایپا هم پیشنهاد داشت. همین‌طور تراکتورسازی هم خواهان جذب این بازیکن بود، ولی رحمتی به خاطر پیشنهاد مالی پدیده این باشگاه را ترجیح داد.
به این ترتیب حضور حسینی در استقلال فصل بعد تا حدود زیادی مسجل خواهد شد. این بازیکن شرط کرده بود اگر رحمتی برود، در این باشگاه می‌ماند. با توجه به جدایی مهدی، حسینی در جمع آبی‌ها باقی خواهد ماند. این بازیکن در بازگشت از کره جنوبی مذاکراتش را با استقلال آغاز کرده. حسینی در اولین دور مذاکرات تاکید کرده باید پول فصل قبل خود را به طور کامل دریافت کند. این بازیکن هم حدود 50 درصد دریافتی داشته و 50 درصد از پولش از فصل قبل باقی مانده است. سعادتمند در این باره می‌گوید: ما قرارداد حسینی را تمدید خواهیم کرد. حتی تلاش‌مان این است ‌که بیش از دو سال با او ببندیم. این یعنی رحمتی نمی‌تواند حالا حالاها به استقلال بازگردد و هیچ بعید نیست دور از این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.
سعادتمند در پاسخ به این سوال که آیا بحثی درباره حضور حسینی در باشگاه پرسپولیس نیست؟ جواب می‌دهد: «کوچک‌ترین بحثی در این‌باره نیست. حسینی بازیکن استقلال است. او استقلالی است و به همین خاطر به پرسپولیس نمی‌رود.» به گفته سعادتمند قرارداد این بازیکن احتمالا در هفته جاری بسته خواهد شد.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها