عرب در گفت‌وگو با جام‌جم شایعه‌ها درباره سرمربی پرسپولیس را رد کرد

«رفتن برانکو» جوسازی عربستانی‌ها است

پرسپولیس لحظات حساسی را سپری می‌کند. در حالی که خیال قرمزها راحت بود برانکو قرارداد دارد و تیم هم که بسته شده و مشکلی برای فصل بعد نخواهد داشت، ناگهان خبر رسید مربی کروات در آستانه امضای قرارداد با باشگاه الاهلی عربستان است. این مسأله باعث شد تا ذهن هواداران به هم بریزد. آنها اینقدر برانکو را دوست دارند که حتی در فضای مجازی اعلام کردند حاضرند برای پرداخت پول دستمزد این مربی، یک گلریزان راه بیاندازند و هرکس به اندازه‌ای که می‌تواند به باشگاه کمک کند تا پول برانکو جور شود و در تیم بماند. مشکل اینجاست که باشگاه پرسپولیس با وجود داشتن پول در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا توان پرداخت آن را ندارد، چون تحریم‌ها مانع از انتقال پول می‌شود. برانکو هم که می‌گوید به مسؤولان از قبل هشدار داده، به خاطر عدم پرداخت مطالباتش شاکی است. بعضی خبرنگاران حتی خبر دادند این مربی تمام وسایل خود را بسته و آماده ترک ایران است. ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس اما این خبر را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۰۴

آقای عرب، ماجرای انتقال برانکو به باشگاه الاهلی چقدر صحت دارد؟
ما توافق برانکو با الاهلی را به طور کامل رد می‌کنیم. این خبر صحت ندارد و به نظر من بیشتر جو رسانه‌ای است که رسانه‌های عربستان داده‌اند.
اگر او به ناگهان با باشگاه الاهلی قرارداد بست چطور؟
ببینید ما با آقای برانکو جلسه داشتیم. درباره پرداخت مطالبات او صحبت کردیم. مدیر برنامه‌های ایشان هم در جلسه حضور داشتند و در این باره صحبت کردیم. قرار شد ان‌شاءا... ظرف یک هفته آینده مشکل حل شود و پول به حساب ایشان برود. این تمام بحثی بود که داشتیم. آقای برانکو و مدیر برنامه‌اش هم این موضوع را پذیرفته‌اند. حالا تا جلسه تمام شده چرا باید او به الاهلی ملحق شود؟
یعنی شما قول و قرار گذاشتید و هنوز زمان باقی مانده است؟
بله دقیقا. قرار شد تا باشگاه در این مدت تمام تلاش خودش را برای پرداخت مطالبات کند. آقای برانکو هم در این مدت نشان داد که پرسپولیس را دوست دارد و به هر حال می‌خواهد در این باشگاه کار کند. ما هم واقعا در تلاش هستیم تا ان‌شاءا... بتوانیم به قول مان عمل کنیم.
شما چند روز قبل هم استعفا کرده بودید. دلیلش چه بود؟
به هر حال مشکلات مالی زیاد است. همین حالا شما به‌عنوان یک جوان نسبت به سال قبل مشکلات مالی‌تان بیشتر شده یا کمتر؟
طبیعتا مشکلات مالی که بیشتر شده است.
فوتبال هم همین است. امسال نسبت به سال گذشته مشکلات مالی بیشتر است و متاسفانه ما هم به شدت تحت فشار هستیم. از سویی پول‌های بین‌المللی خود را نمی‌توانیم دریافت کنیم واین هم یک مشکل بزرگ است. همه مشکلات مالی دارند، ما هم همین‌طور ولی هواداران نگران نباشند. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم ان‌شاءا... همه مشکلات را حل کنیم. خدا را شکر اکثر بازیکنان قرارداد دارند. آقای برانکو هم با باشگاه قرارداد دارد. شما به وضعیت تیم‌های دیگر نگاه کنید. شرایط آنها بسیار سخت است. ان‌شاءا... مشکلات حل خواهد شد و ما هم نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.
حرف خاصی مانده؟
همان‌طور که گفتم ما با آقای برانکو قول و قرار گذاشتیم که پول او را پرداخت کنیم و در حال حاضر ایشان منتظر است. توافقی هم با باشگاه الاهلی نداشته است. به هر حال عملکرد ایشان و پرسپولیس خوب بوده و بازیکنان ما هم مشتریانی دارند، ولی نمی‌خواهیم کسی را از دست بدهیم و تلاشمان را هم می‌کنیم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها