بعد از ماه‌ها شایعه درباره احتمال حضور برانکو در تیم ملی، سرانجام فدراسیون فوتبال با ویلموتس به توافق رسید. فدراسیون تاکید داشت نمی‌خواهد یک جای کار را درست و یک جای دیگر را خراب کند.
کد خبر: ۱۲۰۷۲۳۸

از‌سویی پرسپولیسی‌ها هم دوست داشتند برانکو در تیم‌شان بماند به همین خاطر اصرار داشتند که او به تیم ملی نرود. قرارداد این مرد کروات با قرمزها یک فصل دیگر تمام می‌شود، اما او اعلام کرده با پیشنهاداتی روبه‌روست. باشگاه پرسپولیس هم نگران این موضوع شده و قصد دارد خیلی زود با مربی کروات پای میز مذاکره بنشیند. برانکو برای فصل بعد هم قرارداد دارد ولی بعد از آن مربی آزاد خواهد بود و پرسپولیس قصد دارد برای سه فصل قرارداد برانکو را تمدید کند.
ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس هم در این باره می‌گوید: «چون برانکو یک‌سال دیگر قرارداد دارد تا اینجا به صورت غیررسمی تمایل خود را برای تمدید با او نشان دادیم و بعد از جام حذفی، به‌صورت رسمی با او برای تمدید بلند مدت قرارداد وارد مذاکره می‌شویم. برانکو بعد از جام حذفی به ما لیست نقل و انتقالاتی می‌دهد و تمامی اسامی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود شایعه است. قرار است هرکسی پیشنهاد خارجی دارد به باشگاه اعلام کند تا در مورد آن بازیکن تصمیم‌گیری شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها