به بهانه خداحافظی مدافع استقلال با فوتبال؛

پایان تلخ و شیرین خسرو

حیدری ترجیح داد بازی با العین هم نباشد

خسرو شاکی شد و خداحافظی کرد!

خسرو حیدری، مدافع راست با تجربه و کهنه کار باشگاه استقلال که از سال 1387 به این باشگاه ملحق شد، ناگهان تصمیم به خداحافظی گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۶۵۳۳

برای همه این سوال وجود دارد که چطور او اینقدر ناگهانی تصمیم به خداحافظی گرفت؟ حیدری 36 سال دارد و از نظر خیلی‌ها هنوز می‌تواند بازی کند. او اتفاقا با پیشنهاد یکی دو باشگاه لیگ برتری هم روبه‌رو شد، ولی تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کند. مسؤولان باشگاه استقلال هم از خداحافظی زودهنگام این بازیکن جا خوردند و تعجب کردند چرا که قصد ندارد همراه تیم به امارات برود و در بازی با العین حاضر شود. این بازیکن گویا در داخل تیم با بعضی بازیکنان به مشکل خورده و به همین خاطر تصمیم گرفت تا زودتر از موعد خداحافظی کند. خسرو حیدری در این‌باره به نزدیکانش گفته است: «حرف هایم را بعد از خداحافظی می‌زنم.» این بازیکن همچنین تصمیم گرفت تا با پیراهن استقلال خداحافظی کند. این بازیکن گفته است: «می توانستم به تیم‌های دیگر بروم ولی دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال بروم. از روز اولی که به این باشگاه آمدم آرزویم همین بود. به خاطر همین تصمیم گرفتم در بازی با سپیدرود خداحافظی کنم.»
به این ترتیب مدافع کهنه کار استقلال و تیم ملی، امروز دور آخرش را به‌عنوان بازیکن در زمین آزادی می‌زند تا برای همیشه کفش‌ها را بیاویزد. حیدری قصد دارد هر چه زودتر وارد عرصه مربیگری شود. این بازیکن در سال‌های اخیر هم تلاش کرد تا از مربیان خود چیزهای زیادی یاد بگیرد و در دوره منصوریان و شفر اندوخته‌های خود را بیشتر کرد. حیدری دیروز هم در صحبت با مسؤولان باشگاه اعلام کرد که قصد دارد امروز و در بازی استقلال با سپیدرود رشت از دنیای فوتبال خداحافظی کند. این بازیکن ظاهرا متوجه شده بود که باشگاه دیگر علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفت تا زودتر کناره‌گیری کند.
حیدری که سال‌هاست پیراهن استقلال را بر تن می‌کند، سابقه بازی در تیم‌های پاس، پیکان و سپاهان را هم دارد. او همچنین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود و برای تیم ملی بازی کرد. حیدری بازی‌های زیادی برای استقلال انجام داد و بیش از 60 گل برای این باشگاه به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها